x تبلیغات
نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات هیمالیا

 نمايندگي هيماليا در دهه 1350  به عرصه توليد لوازم خانگي يعني توليد يخچال و فري وارد شد. پس از سال ها فعاليت و كسب تجربه در زمينه توليد يخچال فريزر در دهه 60 مديران و طراحان اين شركت اقدام به طراحي و توليد يخچالهاي صنعتي و توليد فريزرهاي صندوقي خانگي نيز كردند.دهه 70 اين شركت فعاليت هاي خود را گسترش داد و در جهت توليد يخچال و فريزرهاي ايستاده خانگي , كسب استانداردهاي ملي ايران , ايجاد و تجهيز آزمايشگاههاي مدرن در جهت بالا بردن كيفيت , توسعه و تجهيز فضاي توليد و ايجاد زير ساختهاي لازم , جذب افراد متخصص در عرصه توليد يخچال و فريزر و ايجاد بسترهاي لازم در زمينه توسعه خدمات پس از فروش اقدام نمود.

 

 شركت هيماليا با توجه به استقرار در يك موقعيت جغرافيايي مناسب و دسترسي آسان به راههاي ارتباطي جهت توزيع سريع به ساير استانهاي كشور و همچنين كشورهاي همسايه در راستاي برقراري يك رابطه شايسته به مشتريان (مصرف كنندگان ) خود مي باشد. شركت هيماليا با ايجاد يك واحد لجستيك و داشتن تعداد زيادي خودروهاي حمل محصولات توانسته هماهنگي خوبي را در جهت توزيع عمده و مويرگي خود ايجاد نمايد كه در اين مهم از افراد متخصص در زمينه فروش نيز كه سابقه طولاني در عرصه لوازم خانگي دارند بهره مي برد .

نمايندگي تعمير يخچال هيماليا در صدد آمده است با استفاده از خدمات بهينه ، كارآمد و متناسب با تكنولوژي روز دنيا بهترين خدمات را به شما عزيزان ارائه دهد.

خدماتي كه در مجموعه نمايندگي تعميرات هيماليا براي تعمير يخچال هيماليا ارائه ميگردد به شرح زير ميباشد :

  • تعمير يخچال هيماليا در محل
  • تعمير يخچال فريزر هيماليا
  • تعمير فريزر هيماليا
  • شارژگاز يخچال هيماليا
  • تعويض لاستيك درب يخچال و فريزر هيماليا
  • تعويض ترموستات يخچال هيماليا
  • تعويض موتور يخچال فريزر هيماليا
  • تعويض فن يخچال هيماليا
  • تعمير يا تعويض تايمر يخچال هيماليا
  •  

نمایندگی تعمیرات پارس

 شركت توليدات لوازم خانگي پارس در سال 1354 تاسيس شد اما پس از مدت زمان پنج سال عمليات عمراني فعاليت خود را به طور رسمي در اين زمينه آغاز كرد.

هدف مديران نمايندگي پارس از همان ابتداي فعاليتي مبتني بر كيفيت محصول و جذب رضايت مشتري بوده است. نمايندگي پارس در ابتداي فعاليتش دو نوع يخچال فريزر 12 فوت توليد ميكرد.در سال 1381 مديران و طراحان شركت پارس به بررسي نيازهاي مشتريان و بازار لوازم خانگي پرداختند و نتيجه آن تغيير و بهبود در طراحي و توليد محصولات اين شركت شد. همچنين براي استفاده از خدمات در نمايندگي رسمي پارس با شماره 85177 تماس حاصل نماييد .

 فعاليت هاي اصلي

موضوع فعاليت شركت كارخانجات لوازم خانگي پارس (سهامي عام) و شركتهاي فرعي آن عمدتا” در زمينه تاسيس و ايجاد واحدهاي صنعتي جهت توليد لوازم خانگي و صنعتي، ساخت و تهيه و توزيع و فروش انواع لوازم خانگي و صنعتي و قطعات مربوطه، صادرات محصولات شركت، خريد و واردات مواد اوليه مورد نياز شركت، مشاركت با اشخاص حقوقي و حقيقي به هر نحو و تحت هر عنوان، انجام كليه عملياتي كه بطور مستقيم با موضوعات فوق بستگي داشته باشد.

وظايف نمايندگي تعميرات پارس :

شركت پارس در ايران و خاورميانه داراي نمايندگي تعميرات بسياري است.از مهم ترين نمايندگي تعميرات لوازم خانگي پارس ميتوان به موارد زير اشاره كرد:

1.نصب رايگان محصول: تمامي نمايندگي هاي خدمات پس از فروش لوازم خانگي پارس و نمايندگي مجاز پارس موظف به نصب رايگان در محل و آموزش استفاده از محصول توسط تكنسين اعزامي از نمايندگي پارس به مشتري ميباشند.

2.فعال سازي گارانتي: پس از نصب دستگاه توسط تكنسين محصول توسط نمايندگي معتبر پارس با شرايط زير گارانتي ميگردد:

-ضمانت نامه با هولوگرام صادر ميگردد.

-خدمات گارانتي فقط براي تعمير يا سرويس دستگاه بوده وشامل ارايه خدمات رايگان براي تعويض قطعات و دستمزد تعمير مي باشد.

-گارانتي محصولات پارس در برگيرنده تعويض قطعه رايگان و اجرت تعمير رايگان مي باشد.

-بايد بدانيد كه ضمانت نامه در شرايط زير قابل اجرا نيست:

الف : صدمات و ضايعات ناشي از ضربه ، سقوط ، حمل ونقل ، تماس يا نفوذ آب و مواد شيميايي ، آتش و حرارت زياد ، گرد و غبار شديد ، نوسانات برق ، رعد و برق و حوادث طبيعي

ب : استفاده غلط از دستگاه يا مواردي خارج از سازگاري و استانداردهاي تعيين شده براي دستگاه يا عمل نكردن به نكات ذكر شده در دفترچه راهنماي دستگاه

ج : دستگاه هايي كه دستكاري شده و يا توسط اشخاصي به جز نمايندگان مجاز سام سرويس تعمير شوند.

د : هر نوع دستكاري ، خدشه يا كنده شدن برچسب سريال يا هولوگرام ، مشخصات دستگاه يا هر نوع دستكاري يا آسيب برگ ضمانت نامه.

3.تعميرات و سرويس محصولات با استفاده از قطعات اصل:در صورت نياز دستگاه شما به تعويض قطعه ,قطعاتي كه از سوي نمايندگي رسمي پارس استفاده ميگردد بايد اصل باشند.

توجه : چنانچه ماشين لباسشويي پارس خريداري نموده ايد براي نصب و خدمات حتما با شماره مندرج شده در برگه گارانتي تماس حاصل نماييد تا از خدمات پس از فروش پارس بهره مند شويد .

نمایندگی تعمیرات زیمنس

 

نمایندگی تعمیرات زیمنس

زیمنس در ۱۲ اکتبر سال ۱۸۴۷ توسط  ارنست زیمنس تاسیس شده بود .

 

زیبایی و کارایی از مهم ترین ویژگی های لوازم خانگی زیمنس است. نمایندگی زیمنس هر دو این ویژگی ها را در طراحی همه ی محصولات خود به کار گرفته است . سرعت در عملکرد محصولات نیز از ویژگی های لوازم تولیدی زیمنس است که در صرفه جویی زمان به شما کمک میکند. نمایندگی تعمیرات زیمنس در کنار شما است تا بهترین خدمات را ارائه دهد .

 

تعویض قطعات یدکی دستگاه معیوب توسط نمایندگی تعمیرات زیمنس با قطعات جدید سالم موجود درنماینگی زیمنس. ما در تهران خدمات تامین کننده تمامی قطعات اورجینال مربوط به ماشین لباسشویی زیمنس ، ظرفشویی زیمنس ، یخچال فریزر زیمنس ، ساید با ساید زیمنس و ماکروویو زیمنس می باشیم. تمامی تعمیرات دستگاه معیوب زیمنس شما در منزل شما انجام میشود و نیازی به انقال دستگاه شما نیست. 

تعمیرگاه مجاز ویرپول

 تعمیرگاه مجاز ویرپول

 

ویرپول ( whirlpool )  یک شرکت تولید کننده لوازم خانگی بصورت چند ملیتی و بسیار شناخته شده امریکایی می باشد که به عنوان بزرگترین تولید کننده لوازم خانگی جهان با دارا بودن بیش از 80 نوع برند مطرح فعالیت می کند . از معرف ترین برند های این کارخانه بزرگ می توان به برند های هوور ، آدمیرال ، امانا ، جان اینگلس و کیچن اید اشاره نمود.

این کارخانه امریکایی با بیش از 70 مرکز تولیدی وسایل الکترونیکی خانه و تجاری توانسته بخش عظیمی از نیاز های لوازم خانگی برقی خانه ها را با کیفیتی مثال زدنی در براورده نماید که طیف وسیعی از مشتریان و علاقمندان به خود را در همه کشور ها دارد.

نمایندگی رسمی ویرپول خود و همه ی نمایندگی تعمیرات ویرپول در سراسر دنیا را موظف به ارائه بهترین خدمات و پشتیبانی به مشتریان میداند.

 

مشکلات متداولی که برای مشتریان در ارتباط با تعمیرات ظرفشویی ویرپول به وجود می آید به شرح زیر میباشد :

1.چرا ظرفشویی ویرپول ظرفها را خوب نمیشوید ؟

2.چرا آب را تخلیه نمیکند ؟

3.چرا لکه ها در ظرفشویی ویرپول از بین نمیرود ؟

4.چرا ظرفشویی ویرپول ظرفها را خشک نمیکند ؟

 

از مشکلات متداول ماکروفر ویرپول :

    • ماکروفر ویرپول غذا را گرم نمیکند .
    • سینی گردان ماکروفر ویرپول نمیچرخد .
    • لامپ مگنتران مایکروفر ویرپول خراب شده است .
    • برد الکترونیکی مایکروفر ویرپول سوخته است یا کار نمیکند .
    • ماکروفر ویرپول جرقه میزند .
    • ماکروفر ویرپول کار نمیکند .
    • گریل ماکروفر ویرپول کار نمیکند .
    • غذا در ماکروفر ویرپول مانده و در باز نمیشود 
    •  

نمایندگی تعمیرات دوو

 

نمایندگی تعمیرات دوو

دوو شرکت کره ای سازنده لوازم الکترونیکی است ، که در سال 1971 تاسیس شد ، این شرکت با در اختیار داشتن 64 کارخانه و مراکز تحقیق و توسعه و فروش در بیش از 40 کشور جهان به موفقیت چشمگیری دست یافت . دوو بعد از دو شرکت سامسونگ و ال جی بزرگترین تولید کننده لوازم برقی در کره جنوبی به شمار میرود .

 

هدف اصلی نمایندگی رسمی دوو خلق محصولات سازگار با محیط زیست وخانواده وسلامت است . هنگامی که نام دوو به گوش میخورد محصولات با کیفیت ودر عین حال دارای آخرین فن آوری روز برایمان تداعی میشود.دوو نه تنها درایران بلکه در سراسر جهان اعتماد مردم را جلب کرده است از این رو مدیران دوو اذعان دارند که تمام تلاش خود را به کار گرفته تا این اعتماد را با پشتیبانی بی نقص و به روزترین تکنولوژی پاسخ دهند تا با استفاده از خدمات دوو در نمایندگی تعمیرات دوو اطمینان کامل حاصل نمایید .

نمایندگی دوو همه تمرکز خود را بر روی کیفیت , نوآوری و عملکرد محصولات و همچنین خدمات پس از فروش دوو قرار داده است تا بتواندبه مهم ترین هدفش که  رهبر بازار جهانی محصولات الکترونیکی است برسد

نمایندگی تعمیرات بوش

 نمایندگی تعمیرات بوش:

 

شرکت بوش در سال 1886 توسط روبرت بوش در شهر اشتوتگارت آلمان بنیان نهاده شد . روبرت بوش تنها 25 سال سن داشت که با همفکری دو تن از پرسنل ، کارگاه مهندسی ماشین آلات سبک و مهندسی برق خود را بنا نهاد .

نمایندگی بوش اعلام کرده است که لوازم های خانگی تولیدی بوش با توجه به تمام سلیقه ها و تکنولوژی روز ساخته شده است و علاوه بر تولید و آزمایش سختگیرانه پس از تولید حمایت از مشتریان است که در سریعترین زمان مکن با کمترین هزینه ممکن انجام میشود.

مدیران بوش خطاب به مشتریان خود میگویند:

نمایندگی رسمی بوش قوانین خود را دارد . شرکت لوازم خانگی بوش برای بخش طراحی اهمیت زیادی قائل است از این رو رابرت ساچون طراح اصلی و سرپرست گروه طراحان توضیح میدهد که او و تیمش همه ی تلاش و دانش خود را در راستای طراحی سازگار با محیط زیست و متناسب با همه ی سلیقه ها به کار گرفته اند.

جوایز متعدد طراحی لوازم خانگی در هر سال نشان دهنده موفقیت ساچون و تیمش در کارشان است.

مدیران بوش درباره پشتیبانی محصولات بوش اینگونه توضیح میدهند که:

در بخش های پشتیبانی بوش در هر کجای دنیا ما شما را با مشاوره تخصصی در مورد عیب یابی و تعمیر و نگهداری لوازم خانگی خود راهنمایی میکنیم.ما سخت گیرانه ترین قوانین را برای اعطای نمایندگی رسمی بوش وضع کرده ایم تا مشترین خود را راضی و خوشنود از خرید نگه داریم و همچنین در زمان و هزینه ی شما مشترین بوش صرفه جویی کنیم.

نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک

 نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک

 

جنرال الکتریک شرکتی آمریکایی و چند ملیتی است که در کشور آمریکا قرار دارد ، ادغام دو شرکت به نامهای ادیسون و توماس هاستون در سال 1892 منجر به پدید آمدن شرکتی به نام جنرال الکتریک شد .لازم است بدانید شرکت جنرال الکتریک در سال 2011 رتبه 6 در آمریکا را مابین بزرگترین شرکتها کسب کرده است .

 ( تعمیرگاه مجاز جنرال الکتریک)

جنرال الکتریک با فروش بالای محصولات خود در سال 2012 و سود قابل توجیه آن در میان ده برند برتر دنیا قرار گرفته است .

 

مدیران شرکت جنرال الکتریک به کارگروهی , نوآوری، قابل اطمینان بودن و مهم تر از همه ، شور و شوق برای کمک به مردم ارزش می دهند . همچنین آن ها معتقدند میراث با ارزش 125 سال زندگی با مردم را دارند . نمایندگی جنرال الکتریک اینگونه بیان میکنند که "هنگامی که مردم از ما خرید می کنند، نه تنها دستگاه را دریافت می کنند، بلکه عضو خانواده ما می شوند، خانواده ای که برای زندگی راحت تر با لذت بیشتر برای مشتریان در تلاش است تا با اطمینان خاطر برای خدمات جنرال الکتریک ، لوازم خانگی جنرال الکتریک خود را به نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک بسپارند . 

 

جفری ایملت مدیر عامل جنرال الکتریک هدف اصلی این شرکت را در دست گرفتن بازار جهانی لوازم خانگی میداند از این رو معتقد است برای دستیابی به این هدف باید اعتماد جهانیان را با خدمت رسانی بی نظیر جلب کرد.

مدیران جنرال الکتریک ارزش و افتخار این شرکت را قدیمی بودن و یا بزرگترین بنگاه اقتصادی جهان بودن نمیدانند آنان بنیان گذار این شرکت توماس ادیسون را ارزش و افتخار شرکت جنرال الکتریک میدانند.

بنیان گذار و اولین مدیر عامل اینشرکت توماس ادیسون,سپس جک ولش و اکنون جفری ایملت مدیر عاملان جنرال الکتریک بوده اند.

 

نمایندگی تعمیرات آدمیرال:

 نمایندگی تعمیرات آدمیرال:

در سال 1934 راس سیراگوسا رادیو و تلویزیون قاره ای را تاسیس کرد که در حال حاضر به مجله آدمیرال تبدیل شده است.فروش سالیانه آن در امریکا حدود 2 میلیون دلار بود.

آدمیرال یکی از بزرگترین تولیدکنندگان عمده تلویزیون در دوران اولیه این رسانه بود.

آدمیرال تولید کننده لوازم خانگی پیشرو در آمریکاست .نمایندگی رسمی آدمیرال در حال حاضر در اختیار شرکت ویرپول است . این شرکت متخصص در تولید لباسشویی و خشک کن است

تولیدات این شرکت شامل یخچال , فریزر و ماشین ظرفشویی , ماشین لباسشویی و خشکن است . شرکت آدمیرال به مشتریانش تضمین میدهد که رضایت 100% از یک محصول را تجربه میکنند .

این نام تجاری دارای نمایندگی های معتبر در ایران است که نگرانی در مورد تعمیرات و سایر خدمات را از بین میبرد

آی پی امداد یکی از نمایندگی های آدمیرال در تهران است که میتواند به شما کمک کند.

شرکت آدمیرال به مشتریان خود این اطمینان را داده است که در صورت خرابی هر یک از محصولات اگر با نمایندگی رسمی آدمیرال تماس بگیرید مشکل در سریعترین زمان ممکن با کمترین هزینه حل خواهد شد.

اهداف آدمیرال:

آدمیرال اعلام کرده که بزرگترین هدف این شرکت ارائه خدمات سریع و قابل اعتماد است.

شرکت آدمیرال مدعی است که خدمات به مشتری را بارها و بارها شنیده ایم اما انها خدمات به مشتری را به بهترین شکل ممکن انجام میدهند و یک تجربه خوب را برای مشتریانشان  خواهند ساخت.

اثبات این ادعای آنها باز خورد مثبت مشتریان آدمیرال در سراسر جهان است.

آدمیرال هر روز با کمک کارمندان خود تلاش میکند خدماتی مبتنی بر احترام به انساها ارائه دهد.

شرکت آدمیرال به غیر از قیمت مناسب برای مشتریان انواع تخفیف ها و جشنواره های ویژه را هم در نظر گرفته است.

برای اطلاعات بیشتر بر تعمیرگاه مجاز آدمیرال کلیلک کنید....


نمایندگی تعمیرات وستینگهاوس:

 نمایندگی تعمیرات وستینگهاوس:

 

شرکت وستینگهاوس با نام تجاری وستینگهاوس وایت یکی از شرکت های مطرح لوازم خانگی در دنیا ودر امریکا می باشد که در حال حاضر با مالکیت شرکت تجاری cbs به فعالیت خود ادامه می دهد. این شرکت در سال 1975 تاسیس شد. تاسیس این شرکت در زمان ادغام شرکت های موسوم به وایت بود که نهایتا این شرکت هم دران زمان به وجود آمد. در سال 1986 شرکت الکترو لوکس توسط این هلدینگ وایت به وجود امد. تاریخ ساخت کارخانه الکترولوکس به سال 2006 بازمی گردد.

مدیران وستینگهاوس به همراه همه ی کارکنان مستقیم و غیر مستقیم شرکت وستینگهاوس اولین وظیفه و مهم ترین وظیفه خود را تامین امنیت و آرامش خاطر برای مشتریان میدانند . آنان برای این امنیت محصولات خود را قبل از وارد کردن به بازار تحت آزمایشات سخت گیرانه قرار میدهند و بعد از ورود به بازار بیشترین خدمات پس از فروش و بهترین پشتیبانی را ارائه میدهند تا شما عزیزان با اطمینان خاطر برای خدمات وستینگهاوس از نمایندگی وستینگهاوس بهره منده شوید .

 

سرویس و خدمات نمایندگی و تعمیرگاه وستینگهاوس

Westinghouse برای بیش از یک قرن به طور مداوم محصولات نوآورانه، قابل اعتماد، با کیفیت بالا و خدمات بی نظیر به مشتریان خود ارائه کرده است. ترکیب تکنولوژی پیشگامانه و قابل اعتماد بودن وستینگهاوس است که این شرکت را به یکی از مارک های معتبر دنیا تبدیل کرده است.

از سیستم های گرمایش و خنک کننده که دمای محیط اطراف خود را به طور اتومات بررسی میکنند تا تلویزیون های با کیفیت بالا که استانداردهای جدیدی را برای قیمت و عملکرد به بازار ارائه می دهند، وستینگهاوس بهترین پشتیبانی و خدمات را ارائه میدهد.

هنگامی که شما محصولات وستینگهاوس را می بینید، می دانید با محصولی روبرو هستید که زندگی شما را ساده تر می کند، و در عین حال استفاده از آن ساده است.

  • تعمیر یخچال وستینگهاوس
  • تعمیر یخچال فریزر وستینگهاوس
  • تعمیر ساید بای ساید وستینگهاوس
  • شارژگاز یخچال وستینگهاوس
  • تعویض ترموستات یخچال وستینگهاوس
  • تعویض فن وستینگهاوس
  • تعویض فن کندانسور وستینگهاوس
  • تعویض موتور یخچال وستینگهاوس
  • تعویض شیربرقی وستینگهاوس
  • تعویض دمپر یخساز وستینگهاوس
  • تعویض سنسور یخچال وستینگهاوس
  • تعویض ترموفیوز ساید بای ساید وستینگهاوس
  • سرویس سالیانه کندانسور وستینگهاوس
  • تعویض لاستیک درب یخچال وستینگهاوس و رگلاژ درب
  • تعویض برد الکترونیکی وستینگهاوس
  • تعمیر برد الکترونیکی وستینگهاوس
  • تعویض تایمر وستینگهاوس
  • تعویض فیلتر یخچال ساید بای ساید وستینگهاوس
  • تعویض فیلتر لیوانی وستینگهاوس
  • تعمیر ماشین لباسشویی وستینگهاوس

خدمات پس از فروش آاگ در تهران

خدمات پس از فروش آاگ:

اگر محصول آاگ شما به مشکل خورده است و به دنبال نمایندگی رسمی آاگ هستید کلیک کنید.

آاگ جزو بزرگترین کمپانی های لوازم خانگی آلمان است که سالهاست به مردم تمام دنیا خدمت رسانی میکند.خدمات پس از فروش محصولات آاگ از بهترین خدمات و سرویس دهی ها محصوب میشود.

کمپانی آاگ در سایت رسمی خود شرایط گارانتی محصولاتش را این چنین عنوان کرده است که:

1.از زمان خرید محصول تا تحویل و اطمینان از درست کار کردن محصول هر اتفاقی به برای محصول پیش بیاید مسئولیتش به عهده نمایندگی خدمات آاگ میباشد.

2.از زمان تحویل محصول تا دو ماه هر مشکل فنی ای که برای محصول پیش بیاید نمایندگی رسمی آاگ که محصول را فروخته است موظف به تعویض دستگاه میباشد.

3.در صورت تعمیر محصول چنانچه با نمایندگی رسمی تماس بگیرید در کمترین زمان و با حداقل هزینه دستگاه شما تعمیر میگردد.

4.اگر دستگاه نیاز به قطعه جدید داشته باشد تکنسین اعزامی از نمایندگی خدمات آاگ قطعه اصل را برای شما استفاده میکنند.

 

کمپانی آاگ همچنین از مشتریان خود خواسته است که فقط با نمایندگی های رسمی آاگ در ارتباط باشند تا از خدمات و پشتیبانی پس از فروش آاگ به طور کامل بهره مند شوند.

ای پی امداد قدیمی ترین نمایندگی رسمی آاگ در تهران میباشد که بیش از پنجاه سال سابقه دمت رسانی موفق به مشتریان را داراست.

ای پی امداد با پشتیبانی با کیفیت از محصول آرامش خاطر را برای شما به ارمغان آورده است.

برای تماس با نمایندگی آاگ در تهران کلیک کنید.

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد