نمایندگی تعمیرات بوش:

 

شرکت بوش در سال 1886 توسط روبرت بوش در شهر اشتوتگارت آلمان بنیان نهاده شد . روبرت بوش تنها 25 سال سن داشت که با همفکری دو تن از پرسنل ، کارگاه مهندسی ماشین آلات سبک و مهندسی برق خود را بنا نهاد .

نمایندگی بوش اعلام کرده است که لوازم های خانگی تولیدی بوش با توجه به تمام سلیقه ها و تکنولوژی روز ساخته شده است و علاوه بر تولید و آزمایش سختگیرانه پس از تولید حمایت از مشتریان است که در سریعترین زمان مکن با کمترین هزینه ممکن انجام میشود.

مدیران بوش خطاب به مشتریان خود میگویند:

نمایندگی رسمی بوش قوانین خود را دارد . شرکت لوازم خانگی بوش برای بخش طراحی اهمیت زیادی قائل است از این رو رابرت ساچون طراح اصلی و سرپرست گروه طراحان توضیح میدهد که او و تیمش همه ی تلاش و دانش خود را در راستای طراحی سازگار با محیط زیست و متناسب با همه ی سلیقه ها به کار گرفته اند.

جوایز متعدد طراحی لوازم خانگی در هر سال نشان دهنده موفقیت ساچون و تیمش در کارشان است.

مدیران بوش درباره پشتیبانی محصولات بوش اینگونه توضیح میدهند که:

در بخش های پشتیبانی بوش در هر کجای دنیا ما شما را با مشاوره تخصصی در مورد عیب یابی و تعمیر و نگهداری لوازم خانگی خود راهنمایی میکنیم.ما سخت گیرانه ترین قوانین را برای اعطای نمایندگی رسمی بوش وضع کرده ایم تا مشترین خود را راضی و خوشنود از خرید نگه داریم و همچنین در زمان و هزینه ی شما مشترین بوش صرفه جویی کنیم.