نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک

 

جنرال الکتریک شرکتی آمریکایی و چند ملیتی است که در کشور آمریکا قرار دارد ، ادغام دو شرکت به نامهای ادیسون و توماس هاستون در سال 1892 منجر به پدید آمدن شرکتی به نام جنرال الکتریک شد .لازم است بدانید شرکت جنرال الکتریک در سال 2011 رتبه 6 در آمریکا را مابین بزرگترین شرکتها کسب کرده است .

 ( تعمیرگاه مجاز جنرال الکتریک)

جنرال الکتریک با فروش بالای محصولات خود در سال 2012 و سود قابل توجیه آن در میان ده برند برتر دنیا قرار گرفته است .

 

مدیران شرکت جنرال الکتریک به کارگروهی , نوآوری، قابل اطمینان بودن و مهم تر از همه ، شور و شوق برای کمک به مردم ارزش می دهند . همچنین آن ها معتقدند میراث با ارزش 125 سال زندگی با مردم را دارند . نمایندگی جنرال الکتریک اینگونه بیان میکنند که "هنگامی که مردم از ما خرید می کنند، نه تنها دستگاه را دریافت می کنند، بلکه عضو خانواده ما می شوند، خانواده ای که برای زندگی راحت تر با لذت بیشتر برای مشتریان در تلاش است تا با اطمینان خاطر برای خدمات جنرال الکتریک ، لوازم خانگی جنرال الکتریک خود را به نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک بسپارند . 

 

جفری ایملت مدیر عامل جنرال الکتریک هدف اصلی این شرکت را در دست گرفتن بازار جهانی لوازم خانگی میداند از این رو معتقد است برای دستیابی به این هدف باید اعتماد جهانیان را با خدمت رسانی بی نظیر جلب کرد.

مدیران جنرال الکتریک ارزش و افتخار این شرکت را قدیمی بودن و یا بزرگترین بنگاه اقتصادی جهان بودن نمیدانند آنان بنیان گذار این شرکت توماس ادیسون را ارزش و افتخار شرکت جنرال الکتریک میدانند.

بنیان گذار و اولین مدیر عامل اینشرکت توماس ادیسون,سپس جک ولش و اکنون جفری ایملت مدیر عاملان جنرال الکتریک بوده اند.