x تبلیغات
نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات یخچال جنرال الکتریک

در صورتی که شما نیازمند دریافت خدمات تعمیر یخچال هستید بعد از اولین تماس شما با مجموعه آی.پی امداد  کارشناسان مجرب مجموعه در کمتر از یک ساعت جهت رفع عیب در محل شما حاضر می­شوند.

در یکی از فرم­های نظر سنجی توسط یک ازمشتریان نوشته شده بود که:

در یکی از روزهای گرم تابستان یخچال جنرال الکتریک من با مشکل مواجه شد ومن هیچ گونه امکانی جهت مراجعه به نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید جنرال الکتریک نداشتم . این اتفاق مرا بسیار نگران و عصبی کرده بود. به توصیه یکی از آشنایان با مجموعه آی.پی امداد تماس گرفتم که نتیجه شگفت انگیز بود. در کمتر از یک ساعت یخچال من توسط تکنسین­های مجموعه رفع عیب شد.

تلاش تمام اعضای مجموعه آی.پی امداد جلب رضایت حداکثری مشتریان عزیز است. تعداد بسیار زیادی از تعمیرکاران حرفه­ای در این مجموعه تنها جهت تعمیریخچال شما گرد هم آمده­اند تا در کمترین زمان ممکن به محل  اعزام شوند و شما را از دردسرهای تعمیرهای طولانی مدت نجات دهند.

تعمیر یخچال جنرال الکتریک

تعمیر قطعات یخچال جنرال الکتریک

در اکثر موارد نتیجه مراجعه به نمایندگی­های غیر معتبر ، خرید قطعات غیر اصل یخچال است. در یکی از گفتگوهای تلفنی ثبت شده توسط اپراتور یکی از مشتریان با خرید قطعه نامرغوب یخچال ال جی باعث آسیب رساندن جدی به موتور دستگاه شده بود. در صورتی که فرد از ابتدا به نمایندگی تعمیرات یخچال جنرال الکتریک  مراجعه می­کرد با این مشکل مواجه نمی­ شد. آی.پی امداد با تامین تمام قطعات اورجینال  از مرغوب­ترین مواد اولیه تبدیل به انبار شماره یک قطعات یخچال شده است.

شاید به جرات بتوان گفت خرید قطعات غیر مرغوب می­تواند یخچال شما را برای همیشه از دور خارج کند. از این رو برای این که خرابی یخچال شما تبدیل به یک بلای خانمان سوز نشود با آی.پی امداد تعمیرگاه مجاز یخچال جنرال الکتریک در تهران تماس بگیرد.

سخن پایانی:

متاسفانه عدم آگاهی لازم منجر به مراجعه به نمایندگی­های غیر مجاز جهت تعمیر  می­شود. لطفا قبل از هر اقدامی جهت تعمیریخچال  نمایندگی ­های مجاز را بیابید و از بروز آسیب­های جدی جلوگیری کنید. آی.پی امداد با مدیریت ایمان جهانبانویی با نیم قرن تجربه در عرصه تعمیر آماده خدمت رسانی به شما مصرف کنندگان عزیز است.

مشکلات متداول ماشین ظرفشویی کنوود چیست؟

 مشکلات متداول ماشین ظرفشویی کنوود

چراغ صفحه ماشین ظرفشویی کنوود به سرعت چشمک می زند

اگر دکمه های کنترل پنل سالم باشد به احتمال زیاد یکی از اجرای الکترونیکی دستگاه دچار مشکل شده است بنابر این ابتدا با اهم متر دکمه‌های کنترل پنل را بررسی کنید. اگر درست بودند برای تعمیر سایر اجزا با نمایندگی‌های تعمیرات ظرفشویی کنوود تماس بگیرید.

چراغ صفحه ماشین ظرفشویی کنوود به آرامی چشمک می زند

چنانچه درب ماشین ظرفشویی کنوود باز باشد و یا بر اثر قطع شدن برق چرخه شستشو دچار وقفه شده باشد چراغ صفحه به آرامی روشن و خاموش می‌شود. بنابراین باید ابتدا از بسته بودن درب اطمینان حاصل کرده سپس دکمه Start / Resume را فشار دهید. اگر چراغ خاموش نشد ممکن است دکمه Start / Resume شکسته باشد و نیاز به تعویض داشته باشد.

نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی کنوود

چراغ صفحه ماشین ظرفشویی کنوود به صورت ممتد روشن است

اگر یک چرخه شستشو تمام شده و بعدی آغاز نمی‌شود چراغ به صورت ممتد روشن می‌ماند. در این صورت یا درب بعد چرخه قبلی باز مانده و یا مونتاژ سوییچ درب گیر کرده و باید تعمیر و یا تعویض شود. ابتدا از بسته بودن درب اطمینان حاصل کنید اگر بسته بود برای تعمیر دستگاه خود با نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی کنوود تماس بگیرید.

چراغ کنترل قفل ماشین ظرفشویی کنوود روشن است، اما دکمه ها کار نمی‌کنند.

 کلید خاموش و روشن را برای 5 ثانیه فشار دهید تا قفل کنترل خاموش شود. اگر چراغ خاموش نشد و همچنان دکمه ‌ها کار نمی‌کنند به احتمال زیاد صفحه کلید خراب شده و باید تعویض شود.

چراغ Sanitized ماشین ظرفشویی کنوود  در پایان چرخه چشمک می زند

اگر این چراغ روشن شد یعنی دستگاه چرخه شستشو ظرفها را به پایان نرسانده است. در این صورت ولتاژ برق ورودی به دستگاه و درجه آب ورودی را بررسی کنید. اگر مشکل از این موارد نبود، موتور دیترتور، بخاری و ترمیستور را بررسی کنید. در صورت مشاهده مشکل با نمایندگی کنوود تماس بگیرید.

راهنمای کار با ماشین ظرفشویی ایندزیت

 پیشرفت علم و به کار گیری از تکنولوژی های جدید در ساخت لوازم خانگی باعث شده است که امکانات و قابلیت های جدیدی به این گونه وسایل افزوده شود. ماشین لباسشویی ایندزیت یکی از این وسایل است که در طول زمان بنا به نیاز های کاربران و تازه های دنیای تکنولوژی، تغییرات زیادی کرده است، به طوری که حتی افراد زیادی در کارکردن با مدل های جدید ممکن است به مشکل برخورد کنند و نیاز به راهنمایی داشته باشند. تنظیمات جدیدی که به این دستگاه اضافه شده است، امکانات وسیع تری را در اختیار کاربر قرار می دهد که این آپشن ها در قسمت پنل ماشین های لباسشویی ایندزیت قابل دسترسی هستند. در این مقاله به معرفی و توضیح تعدادی از این قابلیت ها خواهیم پرداخت.

نحوه شتستشوی لباس در ماشین لباسشویی ایندزیت

اولین و مهم ترین آپشنی است که در انواع جدید و مدرن این دستگاه قرار داده شده و در واقع نوعی برنامه است که تعداد دور شسته شدن لباس ها و همچنین دور استراحت و آبکشی را مشخص می نماید. تعداد دور در میزان تمیز شدن لباس ها تاثیرگذار بوده و کاربر باید قبل از شستن لباس ها با توجه بر اساس میزان کثیف بودن و نوع و جنس لباس ها، تعداد دور را تعیین نماید.

انواع شستشوی توسط ماشین لباسشویی ایندزیت

نوع عادی که برای پاک کردن لکه ها از روی لباس های سفید، پارچه ها و…استفاده می شود.

نوع ظریف یا شستشوی دستی که برای لباس هایی که جنس ابریشمی دارند، مورد استفاده قرار می گیرد.

نوع فشار دائمی که برای لباس هایی که به آسانی چروک می شوند، کاربرد دارد.

تایمر ماشین لباس شویی ایندزیت

تایمر در واقع مدت زمان انجام سیکل شستشو را تعیین می کند و اکثر ماشین های لباسشویی ایندزیت تایمری بین 4 الی 15 دقیقه دارند. در برخی از دستگاه ها به جای اعداد از عبارت هایی مانند خیلی سنگین، سنگین، نرمال و حالت سبک استفاده شده است. دقت بفرمایید که اگر لباس ها و پارچه هایی که می خواهید شسته شوند بسیار کثیف هستند، بهتر است شما از تایمر طولانی تر برای شستشو استفاده نمایید. ممکن است تایمر ماشین ظرفشویی ایندزیت شما دچار مشکل شود. در این صورت با نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی ایندزیت در تهران تماس بگیرید.

تعیین دما در ماشین لباسشویی ایندزیت

نمایندگی ایندزیت: در تمامی دستگاه های ماشین لباسشویی ایندزیت از سه حالت دمای گرم، ولرم و سرد استفاده شده است که با توجه به نوع پارچه و لباس هایی که می خواهید شسته شوند، باید دمای مناسب را انتخاب کنید؛ به عنوان مثال برای لباس هایی که ممکن است رنگ پس بدهند، نیاز است که از حالت سرد استفاده کنید.

صفحه قبل 1 صفحه بعد