پیشرفت علم و به کار گیری از تکنولوژی های جدید در ساخت لوازم خانگی باعث شده است که امکانات و قابلیت های جدیدی به این گونه وسایل افزوده شود. ماشین لباسشویی ایندزیت یکی از این وسایل است که در طول زمان بنا به نیاز های کاربران و تازه های دنیای تکنولوژی، تغییرات زیادی کرده است، به طوری که حتی افراد زیادی در کارکردن با مدل های جدید ممکن است به مشکل برخورد کنند و نیاز به راهنمایی داشته باشند. تنظیمات جدیدی که به این دستگاه اضافه شده است، امکانات وسیع تری را در اختیار کاربر قرار می دهد که این آپشن ها در قسمت پنل ماشین های لباسشویی ایندزیت قابل دسترسی هستند. در این مقاله به معرفی و توضیح تعدادی از این قابلیت ها خواهیم پرداخت.

نحوه شتستشوی لباس در ماشین لباسشویی ایندزیت

اولین و مهم ترین آپشنی است که در انواع جدید و مدرن این دستگاه قرار داده شده و در واقع نوعی برنامه است که تعداد دور شسته شدن لباس ها و همچنین دور استراحت و آبکشی را مشخص می نماید. تعداد دور در میزان تمیز شدن لباس ها تاثیرگذار بوده و کاربر باید قبل از شستن لباس ها با توجه بر اساس میزان کثیف بودن و نوع و جنس لباس ها، تعداد دور را تعیین نماید.

انواع شستشوی توسط ماشین لباسشویی ایندزیت

نوع عادی که برای پاک کردن لکه ها از روی لباس های سفید، پارچه ها و…استفاده می شود.

نوع ظریف یا شستشوی دستی که برای لباس هایی که جنس ابریشمی دارند، مورد استفاده قرار می گیرد.

نوع فشار دائمی که برای لباس هایی که به آسانی چروک می شوند، کاربرد دارد.

تایمر ماشین لباس شویی ایندزیت

تایمر در واقع مدت زمان انجام سیکل شستشو را تعیین می کند و اکثر ماشین های لباسشویی ایندزیت تایمری بین 4 الی 15 دقیقه دارند. در برخی از دستگاه ها به جای اعداد از عبارت هایی مانند خیلی سنگین، سنگین، نرمال و حالت سبک استفاده شده است. دقت بفرمایید که اگر لباس ها و پارچه هایی که می خواهید شسته شوند بسیار کثیف هستند، بهتر است شما از تایمر طولانی تر برای شستشو استفاده نمایید. ممکن است تایمر ماشین ظرفشویی ایندزیت شما دچار مشکل شود. در این صورت با نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی ایندزیت در تهران تماس بگیرید.

تعیین دما در ماشین لباسشویی ایندزیت

نمایندگی ایندزیت: در تمامی دستگاه های ماشین لباسشویی ایندزیت از سه حالت دمای گرم، ولرم و سرد استفاده شده است که با توجه به نوع پارچه و لباس هایی که می خواهید شسته شوند، باید دمای مناسب را انتخاب کنید؛ به عنوان مثال برای لباس هایی که ممکن است رنگ پس بدهند، نیاز است که از حالت سرد استفاده کنید.