در صورتی که شما نیازمند دریافت خدمات تعمیر یخچال هستید بعد از اولین تماس شما با مجموعه آی.پی امداد  کارشناسان مجرب مجموعه در کمتر از یک ساعت جهت رفع عیب در محل شما حاضر می­شوند.

در یکی از فرم­های نظر سنجی توسط یک ازمشتریان نوشته شده بود که:

در یکی از روزهای گرم تابستان یخچال جنرال الکتریک من با مشکل مواجه شد ومن هیچ گونه امکانی جهت مراجعه به نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید جنرال الکتریک نداشتم . این اتفاق مرا بسیار نگران و عصبی کرده بود. به توصیه یکی از آشنایان با مجموعه آی.پی امداد تماس گرفتم که نتیجه شگفت انگیز بود. در کمتر از یک ساعت یخچال من توسط تکنسین­های مجموعه رفع عیب شد.

تلاش تمام اعضای مجموعه آی.پی امداد جلب رضایت حداکثری مشتریان عزیز است. تعداد بسیار زیادی از تعمیرکاران حرفه­ای در این مجموعه تنها جهت تعمیریخچال شما گرد هم آمده­اند تا در کمترین زمان ممکن به محل  اعزام شوند و شما را از دردسرهای تعمیرهای طولانی مدت نجات دهند.

تعمیر یخچال جنرال الکتریک

تعمیر قطعات یخچال جنرال الکتریک

در اکثر موارد نتیجه مراجعه به نمایندگی­های غیر معتبر ، خرید قطعات غیر اصل یخچال است. در یکی از گفتگوهای تلفنی ثبت شده توسط اپراتور یکی از مشتریان با خرید قطعه نامرغوب یخچال ال جی باعث آسیب رساندن جدی به موتور دستگاه شده بود. در صورتی که فرد از ابتدا به نمایندگی تعمیرات یخچال جنرال الکتریک  مراجعه می­کرد با این مشکل مواجه نمی­ شد. آی.پی امداد با تامین تمام قطعات اورجینال  از مرغوب­ترین مواد اولیه تبدیل به انبار شماره یک قطعات یخچال شده است.

شاید به جرات بتوان گفت خرید قطعات غیر مرغوب می­تواند یخچال شما را برای همیشه از دور خارج کند. از این رو برای این که خرابی یخچال شما تبدیل به یک بلای خانمان سوز نشود با آی.پی امداد تعمیرگاه مجاز یخچال جنرال الکتریک در تهران تماس بگیرد.

سخن پایانی:

متاسفانه عدم آگاهی لازم منجر به مراجعه به نمایندگی­های غیر مجاز جهت تعمیر  می­شود. لطفا قبل از هر اقدامی جهت تعمیریخچال  نمایندگی ­های مجاز را بیابید و از بروز آسیب­های جدی جلوگیری کنید. آی.پی امداد با مدیریت ایمان جهانبانویی با نیم قرن تجربه در عرصه تعمیر آماده خدمت رسانی به شما مصرف کنندگان عزیز است.