x تبلیغات
نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات لباسشویی در تهران

نمایندگی تعمیرات لباسشویی در تهران

نمایندگی تعمیرات لباسشویی در تهران شعب متعددی در تمامی مناطق شهر تأسیس نموده تا بدین ترتیب بتواند خدمات تعمیر انواع لباسشویی‌ها را در کوتاه‌ترین زمان ممکن در اختیار مراجعان خود قرار دهد. شما عزیزان در صورت مواجه شدن با هر گونه مشکلی در کارکرد لباسشویی خود می‌توانید با نمایندگی تعمیرات لباسشویی در تهران تماس گرفته و علاوه بر بهره‌مند شدن از مشاوره‌ی رایگان کارشناسان مستقر در این مرکز، در صورت برطرف نشدن مشکل، متخصص تعمیر لباسشویی برند خود را در کمتر از یک ساعت در محل سکونت خود در اختیار داشته باشید و کار تعمیر تخصصی دستگاه خود را به او بسپارید. متخصصان ما در نمایندگی تعمیرات لباسشویی در تهران هر یک گذشته از مهارت‌های کلی‌ای که در تعمیر انواع لوازم خانگی دارند، هر یک دوره‌های ویژه‌ی تعمیر دستگاه‌های مرتبط با هر برند را با موفقیت سپری کرده‌اند. کارشناسان ما در نمایندگی تعمیرات لباسشویی در تهران پس از تماس شما متخصصی را به محل سکونت شما اعزام خواهند کرد که در زمینه‌ی تعمیر برند مرتبط با لباسشویی شما تبحر داشته باشد. مسلماً چنین متخصصی بسیار بیشتر با ساختار لباسشویی برند مرتبط با دستگاه شما آشنایی دارد و می‌تواند بهتر از دیگران لباسشویی شما را عیب‌یابی و تعمیر نماید.

نمایندگی تعمیرات لباسشویی در تهران خدمات ارائه شده توسط کارشناسان خود را به صورت رسمی ضمانت و علاوه بر این برای جلب رضایت مشتریان محترم خود تمامی تعرفه‌های خود را دقیقاً منطبق با نرخ‌های رسمی مصوب توسط نهادهای معتبر تعیین می‌کند.

 

نمایندگی تعمیرات لباسشویی فریجیدر در تهران

برند آمریکایی فریجیدر، در حال حاضر متعلق به شرکت سوئدی الکترولوکس است. فریجیدر برند معتبری است و بسیاری از محصولات آن در منازل ایرانی پیدا می‌شوند. در میان این محصولات لباسشویی‌ها به سبب تنوع، کیفیت و دوام بالا همواره متقاضیان بسیاری داشته و دارند. به سبب استفاده‌ی گسترده از لباسشویی‌های فریجیدر نمایندگی تعمیرات لباسشویی فریجیدر در تهران اقدام به تأسیس شعب مختلفی در نقاط مختلف شهر تهران نموده تا بتواند در اسرع وقت خدمات تعمیر این دستگاه‌ها را به کاربران این محصولات عرضه نماید. چنانچه شما نیز از لباسشویی فریجیدر استفاده می‌کنید و با مشکلی در دستگاه خود مواجه شده‌اید، می‌توانید تنها با برقراری یک تماس از خدمات تخصصی این مرکز بهره‌مند شوید. ضمانت 3 تا 12 ماهه‌ی خدمات ارائه شده توسط متخصصان ما مزیتی است که نمایندگی تعمیرات لباسشویی فریجیدر جهت جلب رضایت شما عزیزان برای استفاده از خدمات متخصصان این مرکز در نظر گرفته است.

 

نمایندگی تعمیرات لباسشویی بکو در تهران

لباسشویی‌های بکو محصولاتی هستند که در کارخانه‌های متعلق به شرکت بزرگ تولید لوازم خانگی آرچلیک ترکیه تولید می‌شوند. این محصولات نسبت به دیگر لباسشویی‌های تولید شده در خارج از کشور بهای تمام شده‌ی پایین‌تری دارند و از آن‌جا که با شرایط محیطی کشور سازگارتر هستند، متقاضیان بسیاری دارند. لباسشویی‌های بکو با استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا ساخته شده‌اند و به همین سبب به طور کلی دارای پیچیدگی نسبتاً زیادی در طراحی و تولید هستند. از همین روی پیشنهاد می‌کنیم تا این دستگاه‌ها را در اختیار افراد فاقد صلاحیت قرار ندهید و در صورت مواجه شدن با هر گونه نقصی در کارکرد لباسشویی‌های بکو، با نمایندگی تعمیرات لباسشویی بکو در تهران تماس بگیرید تا کارشناسان ما در این مرکز متخصص تعمیر لباسشویی بکو را در کمتر از یک ساعت به محل سکونت شما اعزام نماید و تمامی مراحل تعمیر دستگاه شما در همان مکان صورت پذیرد. تعمیرات لباسشویی بکو در محل سکونت شما، نیاز به جابه‌جا نمودن دستگاه برای رساندن آن به تعمیرگاه را منتفی می‌سازد و علاوه بر کاهش هزینه‌ی تعمیرات لباسشویی بکو از آسیب دیدن دستگاه به هنگام حمل و نقل نیز جلوگیری می‌کند.

 

نمایندگی تعمیرات لباسشویی آرچلیک در تهران

شرکت آرچلیک یکی از بزرگترین شرکت‌های تولید کننده‌ی لوازم خانگی در دنیاست که در سال 1955 در ترکیه تأسیس شده است. این شرکت سهم بسیار گسترده‌ای در بازار لوازم خانگی بسیاری از کشورهای دنیا دارد و قسمت عمده‌ی محصولات خود را در بازارهای خارج از ترکیه به فروش می‌رساند. لوازم خانگی آرچلیک در بیشتر از 100 کشور دنیا به فروش می‌رسند. این محصولات در ایران نیز طرفداران زیادی دارند و کاربران بسیاری ترجیح می‌دهند تا از محصولات تولید شده در کارخانه‌های شرکت آرچلیک استفاده نمایند. از جمله محصولات تولیدی شرکت آرچلیک، انواع لباسشویی‌ها هستند که با تنوع بی‌نظیر خود توانسته‌اند رضایت بسیاری از مشتریان را جلب کرده و نیازهای آنان را پوشش دهند. نمایندگی تعمیرات لباسشویی آرچلیک در تهران نیز در راستای جلب رضایت مشتریان آماده‌ی ارائه‌ی تخصصی‌ترین خدمات تعمیرات لباسشویی‌های این برند به کاربران محترم در محل سکونت آن‌هاست.

 

نمایندگی تعمیرات لباسشویی اسنوا در تهران

یکی از شروط کارکرد بهینه‌ی یک لباسشویی هماهنگ بودن ساختار آن دستگاه با شرایط محیطی کاربر است. از این نظر لباسشویی‌های تولید داخل کشور توانسته‌اند، در نظر بسیاری از کاربران، در رقابت با محصولات خارجی پیروز شوند و در نتیجه بسیاری از افراد به سبب همین برتری لباسشویی‌های داخلی، از این محصولات استفاده می‌کنند. لباسشویی‌های اسنوا در میان لباسشویی‌های تولید داخل از جمله محصولات شناخته شده و خوش‌نام هستند و در کنار سازگاری محیطی با شرایط کاربران ایرانی، با توجه به قیمت پایین‌تر کاربران نسبتاً زیادی دارند. اما لباسشویی‌ها به طور کلی همانند هر دستگاه دیگری در معرض انواع آسیب‌ها و بروز انواع مشکلات هستند. به همین سبب ما تصمیم گرفتیم با تأسیس نمایندگی تعمیرات لباسشویی اسنوا در تهران به کاربران لباسشویی‌های این برند خدمات تخصصی تعمیرات این دستگاه‌ها را ارائه نماییم. تنها یک تماس کافی است تا متخصص تعمیر لباسشویی اسنوا در کوتاهترین زمان ممکن به محل سکونت شما مراجعه کرده و اقدام به تعمیر دستگاه‌تان در محل نماید.

 

نمایندگی تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در تهران

شرکت آلمانی بلومبرگ در حدود نیمه‌ی قرن بیستم میلادی تولید لوازم خانگی در کارخانه‌ی خود را آغاز کرد. این شرکت توانست با استفاده‌ی دائمی از فناوری‌های به‌روز به سرعت پیشرفت کرده و محصولات متنوعی را روانه‌ی بازار لوازم خانگی کند. این شرکت در سال 2002 توسط شرکت ترکیه‌ای آرچلیک، که همان‌گونه که گفته شد یکی از بزرگترین شرکت‌های تولیدکننده‌ی انواع لوازم خانگی است، خریداری شد. در حال حاضر شرکت آرچلیک از برند بلومبرگ نیز برای ارائه‌ی محصولات تولیدی خود به بازار استفاده می‌کند. چنانچه شما از جمله کاربران لباسشویی‌های بلومبرگ هستید می‌توانید در صورت مواجه شدن با هر نقصی در دستگاه خود با نمایندگی تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در تهران تماس بگیرید. در هر کجای تهران که ساکن باشید متخصص تعمیر لباسشویی بلومبرگ در کمتر از یک ساعت به محل سکونت شما اعزام خواهد شد و خدمات تعمیرات دستگاه شما را با ضمانت رسمی 3 تا 12 ماهه به شما ارائه خواهد کرد.

تعمیر ماشین لباسشویی

تعمیر ماشین لباسشویی

 خرابی ماشین لباسشویی یکی از مواردی است که هنوز هم پس از این همه پیشرفتی که در زمینه‌ی تکنولوژی صورت گرفته، گریبان‌گیر کاربران ماشین لباسشویی است. عدم استفاده‌ی صحیح، ضربه یا سقوط، نوسانات برق و بسیاری موارد دیگر هر یک می‌توانند موجب بروز مشکل در ماشین لباسشویی شوند. اما آن چیزی که در این بین مهم است این است که پس از بروز مشکل در ماشین لباسشویی، رفع عیب توسط فردی متخصص صورت گیرد تا پس از تعمیر، این اطمینان وجود داشته باشد که ماشین لباسشویی از این پس در آن نقطه دچار مشکل نشود.

نکته‌ای دیگر که در این بین وجود دارد این است که ماشین لباسشویی بایستی به دست مرکزی سپرده شود که حداقل 3 ماه فرآیند تعمیر ماشین لباسشویی را ضمانت کند. افزون بر این، چه بهتر که تعمیر ماشین لباسشویی در منزل صورت گیرد تا نیازی به جا به جایی و دردسرهای آن نباشد.

آی.پی امداد با بیش از نیم قرن سابقه در زمینه‌ی تعمیر لوازم خانگی و خصوصاً ماشین لباسشویی آماده است تا با دریافت تماس شما متخصص ماشین لباسشویی‌تان را راهی منزل‌تان کند.

ضمناً پس از تعمیر ماشین لباسشویی، گارانتی 3 تا 12 ماهه به شما اعطا خواهد شد و این خود نشان از اطمینان بالای آی.پی امداد به کادر متخصص خود دارد.

 تعمیر ماشین لباسشویی

تعمیر لباسشویی کنوود

ماشین‌های لباسشویی کنوود در ایران به خوبی مورد استفاده قرار می‌گیرند و احتمالاً درصدی از شما عزیزان نیز در زمره‌ی مصرف کنندگان ماشین‌های لباسشویی کنوود قرار دارید. در صورتی که از ماشین لباسشویی کنوود استفاده می‌کنید می‌توانید جهت سرویس و یا تعمیر ماشین لباسشویی کنوود با ما به عنوان تعمیرگاه مجاز لباسشویی کنوود تماس بگیرید.

 

تعمیر لباسشویی کندی

برند ایتالیایی کندی نیز یکی دیگر از برندهایی است که محصولات‌اش و البته ماشین‌لباسشویی‌های‌اش در ایران فروش خوبی دارند. بنابراین احتمالاً درصدی دیگر از شما در زمره‌ی مصرف کنندگان ماشین‌های لباسشویی کندی قرار دارند. برای شما این خبر  را داریم که در صورت بروز هر گونه مشکل در لباسشویی کندی‌تان می‌توانید بر روی خدمات تعمیرگاه مجاز لباسشویی کندی حساب کنید.

 

تعمیر لباسشویی ایندزیت

در حال حاضر، ایندزیت یکی از بزرگ‌ترین کمپانی‌های تولید کننده‌ی لوازم خانگی در سطح اروپا و جهان است. ماشین‌های لباسشویی این برند ایتالیایی نیز در ایران به خوبی مورد استفاده قرار می‌گیرند و کم نیستند کسانی که در حال حاضر در منزل‌شان ماشین لباسشویی ایندزیت دارند. برای این عزیزان این خبر را داریم که می‌توانند هر گونه سرویس و یا تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت را به دست متخصصین ماشین لباسشویی ایندزیت آی.پی امداد بسپارند.

با تماس با این مرکز، متخصص لباسشویی ایندزیت در کمتر از یک ساعت پس از تماس در منزل مشتری جهت تعمیر لباسشویی ایندزیت حضور پیدا خواهد کرد. متخصص می‌تواند در اندک زمانی علت مشکل را پیدا کرده و نسبت به رفع آن اقدام نماید.

 

تعمیر لباسشویی زیمنس

زیمنس کمپانی آلمانی است که بیش از 130 سال پیش در آلمان تأسیس شد و تا به امروز توانسته همواره خود را به عنوان یکی از بزرگ‌ترین کمپانی‌های جهان معرفی کند. ماشین‌های لباسشویی زیمنس نیز توسط ما به عنوان تعمیرگاه مجاز لباسشویی زیمنس پشتیبانی می‌شوند. هر نوع مشکلی که در این ماشین‌های لباسشویی بروز کند، متخصص در کمترین زمان قادر به تشخیص علت بوده و با دستگاه‌های مدرن خود آن را از میان خواهد برد.

 

تعمیر لباسشویی آزمایش

در آخر آن که لباسشویی‌های برند ایرانی آزمایش نیز در صورتی که با مشکل مواجه شوند، توسط کادر متخصص لباسشویی تعمیر خواهند شد. بنابراین اگر از لباسشویی‌های آزمایش در منزل استفاده می‌کنید، می‌توانید جهت تعمیر لباسشویی آزمایش با ما به عنوان نمایندگی تعمیرات لباسشویی آزمایش تماس بگیرید.

 

 

نمایندگی تعمیرات کندی

 نمايندگي كندي در سال 1945 فعاليت خود را همزمان با تغيير و تحولي عظيم كه در دنيا در حال رخ دادن بود آغاز نمود.اين شركت كه يك شركت ايتاليايي است اولين ماشين لباسشويي اتوماتيك را در اين كشور طراحي توليدي و به بازار عرضه كرد. بعد از 70 سال سابقه در صنعت لوازم خانگي اين برند توانسته است جايگاه ويژه اي در خانه ها داشته باشد .

مديران كندي اولين و مهم ترين ماموريت خود را سخت كوشي ميدانند.آنان معتقداند شركت كندي محصولاتي با كيفيت توليد ميكند و با قيمت مناسب به فروش مي رساند.همچنين از نظر آنان محصولات كندي با احساساتي كه در مشتريان ايجاد مي كنند، مي درخشند.اين احساسات دليل ديگري براي جديت كندي در پيشرو بودن نسبت به ديگران مي باشد. اين احساسات و جديت به تجارت كندي كمك كرده اند و دليلي براي حضور ما درمدت زماني بيش  از شصت سال گذشته بوده اند.

نمايندگي كندي با با همين سختكوشي توانسته توليدات خود را بالا ببرد و سهم چشم گيري از بازار لوازم خانگي جهان را به خود اختصاص دهد.از محصولات كندي ميتوان يخچال ، لباسشويي ، ظرفشويي ، جاروبرقي و ماكروفر را نام برد .

نمايندگي كندي با شروع كار خود در ايران با استقبال مردم مواجه شد.برند كندي جزء برندهاي معتبر در ايران محسوب ميشود كه همراه با نمايندگي تعميرات مجاز توانسته است اطمينان ويژه اي به مردم عزيزمان بدهد . 

نمايندگي رسمي كندي در ايتاليا اذعان مينمايد كه : هر كشوري كه در كنار فروش لوازم خانگي كندي توانسته است نمايندگي تعميرات مطمئن و مورد استقبال مردم آن كشور را ، ايجاد نمايد بيشترين فروش را به خود اختصاص ميدهد ، نمايندگي تعميرات كندي در ايران ، توسط تعميرگاه هاي مجاز از اين امر مستثني نيست.

نمايندگي تعميرات ماشين لباسشويي كندي

شايد در ايران كندي را تنها با لباسشويي آن بشناسند ، نمايندگي تعميرات ماشين لباسشويي كندي اينجاست تا شما را با نكات لباسشويي كندي ، مشكلات متداول و توصيه هاي آن آشنا نمايد .

سوالات متداول مشتريان درباره لباسشويي كندي از نمايندگي تعميرات لباسشويي كندي :

  • چرا لباسشويي كندي روشن نميشود ؟
  • چرا لباسشويي كندي برق دارد ؟
  • چرا لباسشويي كندي آب را تخليه نميكند ؟
  • چرا لباسشويي كندي آب ميدهد ؟
  • نمايندگي تعميرات لباسشويي كندي در تهران كجاست ؟
  • چرا لباسشويي كندي لباسها را خشك نميكند ؟
  • چرا لباسشويي كندي صدا ميدهد ؟
  • چرا لباسشويي كندي ميلرزد ؟
  • چرا درب لباسشويي كندي قفل شده است و يا بسته نميشود ؟
  • چرا لباسشويي كندي لباسها را نميشويد ؟

نگران اين سوالات نباشيد !! با نمايندگي تعميرات لباسشويي كندي پاسخ تمام اين سوالات را پيدا خواهيد نمود و با استفاده از قطعات فابريك و با حضور تعميركار لباسشويي كندي در محل شما تا ساليان سال لباسشويي شما در قبال تعميرات بيمه خواهد شد .

خدماتي كه نمايندگي تعميرات لباسشويي كندي ارائه ميدهد به شر زير ميباشد :

  • تعمير و سرويس ماشين لباسشويي كندي
  • تعويض لاستيك درب لباسشويي كندي
  • تعويض فيلتر ماشين لباسشويي كندي
  • تعويض پمپ تخليه لباسشويي كندي
  • جرم گيري لباسشويي كندي
  • تعمير تايمر لباسشويي كندي
  • تعويض شيربرقي لباسشويي كندي
  • تعويض بلبرينگ لباسشويي كندي
  • تعويض ديگ ، كاسه نمد و سه نظام لباسشويي كندي
  • تعويض كمك فنر لباسشويي كندي
  • كليه خدمات لباسشويي كندي در محل

نكاتي مهم در ارتباط با ماشين لباسشويي كندي

  • هنگام شستن لباسها در لباسشويي كندي بيش از حد امكان يا مصرف پودر نريزيد ، چون پودر اضافه كمكي به شستن لباسهاي شما نميكند .
  • نسبت به حجم لباس ، جنس آن و كثيف بودن ، برنامه دقيق به لباسشويي كندي بدهيد و همه لباسها را با يك درجه نشوييد .
  • نرم كننده را با همان غلظت داخل مخزن نريزيد و كمي با آب رقيق كنيد .
  • نسبت به جنس لباسها دور خشك كن را تنظيم نماييد .
  • بعد از يك دور شستشو مجدد از لباسشويي كندي خود استفاده نكنيد و 2 ساعت به لباسشويي خود استراحت دهيد .
  • با يك زمانبندي مشخص ، به طور مثال هر دو ماه يكبار ماشين لباسشويي كندي خود را جرم گيري كنيد .

نمایندگی تعمیرات ارج

 نمايندگي ارج كار خود را در سال 1316 در يك كارگاه كوچك آغاز نمود ، هدايت اين نمايندگي را مهندس خليل ارجمند عهده دار شد و به صنايع غير دولتي ايران پيوست .مهندس ارجمند نمايندگي ارج را به كمك 8 كارگر ساده راه اندازي نمود.در ابتدا كارگاه ارج به سه فعاليت آهنگري ، ريخته گري و جوشكاري مشغول شد كه نام ارج را نيز از ابتداي حروف همين سه فعاليت ايده گرفتند.

شركت ارج در همان ابتدا در اداره ثبت شركتها و مالكيت صنعتي تهران به ثبت رسيد.امروزه .موضوع فعاليت اصلي شركت طبق اساسنامه عبارت است از سرويس و تامين خدمات پس از فروش لوازم خانگي و تاسيس و مشاركت و سرمايه گذاري واحدهاي توليدي مصنوعات فلزي و وسائل خانگي و نيز صدور محصولات مذكور و ساير امور مربوطه كه به طور مستقيم و غير مستقيم در ارتباط با اهداف فوق مي باشد . 

 

نمايندگي تعميرات ارج از مهم ترين دستاورد هاي خود را داشتن بيش از 500 نمايندگي خدمات پس از فروش فعال در سراسر ايران و طرف قرارداد با برند هاي معتبر اروپايي از كشور فرانشه و تركيه ميداند.

 

نمايندگي تعميرات ماشين لباسشويي ارج خدمات زير را به مشتريان ارائه ميدهد :

  • تعمير ماشين لباسشويي ارج
  • تعويض لاستيك درب ماشين لباسشويي ارج
  • تعمير تايمر ماشين لباسشويي ارج
  • تعويض ديگ ماشين لباسشويي ارج
  • تعويض ميكروسوئيچ درب لباسشويي ارج
  • تعويض و تعمير كاسه نمد ، سه نظام و بلبرينگ ماشين لباسشويي ارج
  • تعويض كمك ماشين لباسشويي ارج
  • تعويض پمپ تخليه لباسشويي ارج
  • جرم گيري لباسشويي ارج
  • سرويس و كليه خدمات لباسشويي ارج

ويژگي هاي خدمات تعميرگاه مجاز ارج 

  • امكان ارسال سرويس به تمام مناطق شهر تهران
  • پاسخگويي در تمام ساعات شبانه روز و بدون تعطيلي
  • تامين قطعات صد در صد ارجينال در صورتي كه قطعه نياز به تعويض داشته باشد.
  • تعمير كمتر از دو ساعت در منزل و محل شما
  • ضمانت 36 ماهه بابت قطعات تعويض شده

نمایندگی تعمیرات جنرال استیل

 كالاي ايراني بخريد ، كالاي با كيفيت ايراني بخريد تا هم از نمايندگي جنرال استيل به عنوان توليد كننده داخلي حمايت كنيد و هم از كارگران اين مجموعه كه هر كدام آنها نان آور يك خانواده هستند ، بياييم دست به دست هم دهيم تا به رونق و گردش اقتصاد داخلي كمك كنيم ، شركت ايران پويا ( نمايندگي جنرال استيل ) از بزرگترين كارخانه توليد يخچال و فريزر در خاورميانه است كه از سال 1336 تنها با دو ميليون سرمايه آغاز به كار نمود ، وظيفه من شهروند ايراني حمايت از اين افتخارات است و وظيفه من دولتمرد ايراني جلوگيري از وارات بي رويه است ، نمايندگي جنرال استيل در تهران با ارائه خدمات پايدار ، مطمئن و داراي گارانتي در خدمت شما عزيزان ميباشد .

شركت ايران پويا (جنرال استيل) واقع د ر كيلومتر 4 جاده قديم كرج در غرب تهران و با زميني به مساحت 88000 متر مربع و زير بنايي حدود 60000 متر مربع مشغول به فعاليت بوده و داراي 2 كارخانه به شرح زير مي باشد. 1- كارخانه توليد لوازم خانگي هم اكنون ايران پويا با توليد انواع يخچال، فريزر، يخچال فريزر،كولر آبي، آبگرمكن خورشيدي بعنوان يكي از بزرگترين توليد كنندگان لوازم خانگي در ايران مي باشد 2- كارخانه توليد انواع مقاطع و پروفيل آلومينيوم به روش اكستروژن شركت ايران پويا با استفاد ه از بزرگترين دستگاه پرس اكستروژن مستقيم درخاور ميانه (5000 تن) و چهار پرس ديگر (2250 و 1800و دو پرس 1000 تن ) توان توليد سالانه 18000 تن انواع مقاطع پروفيل آلومينيوم صنعتي ،ساختماني و مقاطع خاص را دارا  ...

مجموعه آي.پي امداد نمايندگي تعميرات جنرال استيل با استفاده از قطعات فابريك و تعميركاران آموزش و دوره ديده در خدمت شما عزيزان ميباشد .

از استانداردها و افتخارات نمايندگي جنرال استيل ميتوان به موارد زير اشاره كرد:

1.تنديس بلورين به واحدهاي تحقيقات و توسعه

2.پروانه تحقيق و توسعه سال 1371

3.تنديس بلورين واحد بهره ور سال 1376

4.لوح تلاش به عنوان واحد تلاشگر سال 1377

5.رتبه اول بهبود كيفيت در مديريت و كنترل توليد و خدمات 1378

راهنماي طول عمر يخچال جنرال استيل: در تعميرگاه مجاز جنرال استيل

-1دقت كنيد كه سيم برق متصل به يخچال جنرال استيل زير فشار اجسام سنگين خم يا فشرده نشده باشد.

-2پريز برق يخچال جنرال استيل را از رطوبت (محل‌هايي كه احتمال ترشح آب يا باران دارند)دور نگه داريد.

-3براي تميز كردن يخچال جنرال استيل ابتدا سيم يخچال را از پريز درآوريد.

-4از قرار دادن اجسام سنگين و يا خطرناك روي يخچال فريزر يا سايد باي سايد بپرهيزيد.

-5مواد قابل اشتعال مانند بنزين را از يخچال فريزر و سايد باي سايد جنرال استيل دور نگه داريد.

-6اطمينان حاصل كنيد كه يخچال فريزر روي سطحي محكم و ترازشده نصب شده باشد. 

-7براي پاك كردن برفك يخچال و فريزر هرگز از وسايل نوك تيز و فلزي (مانند چاقو) استفاده نكنيد ، در غير اين صورت گاز يخچال جنرال استيل شما خالي ميشود و نياز به شارژگاز و خدمات يخچال جنرال استيل پيدا ميكنيد.

-8بعد از برفك زدايي، براي صرفه جويي بيشتر ترموستات را روي درجه‌اي گرمتر قرار دهيد.

-9يخچال فريزر و سايد باي سايد را در مجاورت وسايل گرمازا (شوفاژ، اجاق گاز، بخاري) قرار ندهيد.

-10لوله‌هاي پشت يخچال را بايد دست كم سالي دوبار گردگيري كنيد. تميز بودن اين لوله‌ها باعث بهبود انتقال حرارت و كاهش مصرف انرژي خواهد شد و كمتر به نمايندگي تعميرات يخچال جنرال استيل نيازمند ميشويد .

نمایندگی تعمیرات هایر

 

درباره شركت حاير :

كمپاني حاير يك شركت چند مليتي است كه در چينگدائو چين واقع شده است.شركت هاير در زمينه ي توسعه طراحي و توليد لوازم خانگي(لباسشويي , ظرفشويي , يخچال و ....),رايانه و تلفن همراه فعاليت دارد.

حاير در سال 2014 براي ششمين بار تنديس بزرگترين نام تجاري در فروش لوازم خانگي را دريافت كرد.

مديران حاير اين شركت را نه يك كمپاني بلكه يك گروه فني مهندسي ميدانند زيرا معتقدند شركت متعلق به كارمندان , نمايندگي رسمي حاير و نمايندگي تعميرات حاير در سراسر جهان است.

مديران حاير اذعان دارند نوآوري و كيفيت هميشه هسته ي اصلي شركت هاير بوده است.آنها تكنولوژي و هوش را همراه خود كرده اند تا هميشه بهترين باشند.

حاير با بالا بردن نوآوري در طراحي و كيفيت هميشه دنبال بازار هاي درحال توسعه بوده و به طور مداوم هميشه به دنبال راحت تر كردن زندگي مشتريان با توليد محصولات بهتر و ارائه خدمات پس از فروش حاير با بالاترين كيفيت بوده است.

اهداف حاير:

1.معرفي بيشتر نام تجاري هاير از طريق جلب اعتماد شما با ارائه خدمات عالي از سوي نمايندگي رسمي حاير

2.ارائه برترين خدمات از سوي نمايندگي رسمي حاير و نمايندگي تعميرات حاير در سراسر دنيا

3.افزايش روحيه ي كاراريني و كار تيمي براي بهتر شدن روند كار حاير
4.پيروي از يك اصل مهم كه گوش دادن و درك مشتريان است به منظور پاسخ دهي به نياز هاي آنها از سوي نمايندگي خدمات حاير

 

خدمات پس از  فروش حاير:

نمايندگي هاي رسمي خدمات پس از فروش حاير در سراسر جهان موظف اند كه:

1.نصب و راه اندازي دستگاه به صورت كاملا رايگان

2.ارئه 24 ماه ضمانت بي قيد و شرط براي دستگاه خريداري شده

3.بهره گيري از تكنسين هاي مجرب و آموزش ديده

4.استفاده از قطعات فابريك و اصل هاير

5.مشاوره تلفني رايگان قبل و بعد از خريد براي مشتريان

6.ضمانت يكساله براي خدمات انجام شده بر روي دستگاه حاير (در صورت نياز به تعميرگاه مجاز حاير )

7.آموزش استفاده از دستگاه به طور كامل توسط تكنسين اعزام از نمايندگي مجاز حاير

وظايف نمايندگي تعميرات ماشين لباسشويي حاير:

  • تعمير ماشين لباسشويي حاير
  • تعمير تايمر ماشين لباسشويي حاير
  • تعويض تايمر ماشين لباسشويي حاير
  • تعويض پمپ تخليه ماشين لباسشويي حاير
  • تعويض لاستيك دور درب ماشين لباسشويي حاير
  • تعويض ميكروسوئيچ درب ماشين لباسشويي حاير
  • تعويض كمك فنر ماشين لباسشويي حاير
  • تعويض بلبرينگ ، سه نظام و كاسه نمد ماشين لباسشويي حاير
  • تعويض تسمه ماشين لباسشويي حاير

نمایندگی تعمیرات زیرووات

 تعمير ماشين لباسشويي زيرووات : اين كد هاي خطا براي سري OZ ماشين لباسشويي هاي زيرووات هر چيزي را كه كندي (مالك برند هوور) در استفاده از بُردهاي Cuore مورد استفاده دارد، پوشش مي دهد. اين ماشين لباسشويي ها و بُردهاي Cuore در ماشين لباسشويي هايي كه در كارخانه كندي در بلغارستان توليد مي شود، به كار مي روند.

با توجه به كيفيت ، مرغوبيت و نوآوري در مجموعه محصولات  پاكشوما  در ايران ، شركت زيرووات برآن شد تا نمايندگي انحصاري توزيع محصولات اين برند بين المللي در ايران را به شركت پاكشوما واگذار نمايد، و درحال حاضر با توجه به كيفيت  محصولات ، نوآوري در كاربرد كالا و شبكه توزيع گسترده اين مجموعه در ايران سهم قابل توجهي از بازار شوينده در بخش لوازم خانگي را برند زيرووات به خود اختصاص داده است.

ماژول كنترل Cuore داراي يك پتانسيومتر است كه براي انتخاب برنامه به برد مدار جوش شده است.

ماژول هاي جديد كنترل Cuore براي محدوده ماشين لباسشويي ها از زمان توليد با سريال شماره 0829 تا ماشين لباسشويي هاي امروزي مناسب بودند. به طور معمول، اين محدوده توسط چند حرف اول شماره مدل طراحي شده بود. پس اگر شماره مدل ماشين لباسشويي شما با اين حروف شروع مي شود، در نتيجه اين كد هاي خطا مربوط به ماشين لباسشويي شما مي شود.

به علاوه، اين كدهاي خطا براي ماشين لباسشويي هاي كندي و هوور نيز استفاده دارند و ممكن است براي برندهاي زير مجموعه ديگر كندي كه در اروپا توليد شده اند نيز، مناسب باشند.

 

شرايط نگه داري از ماشين لباسشويي زيرووات :

1.ماشين لباسشويي را در نزديكي شير آب , خروجي فاضلاب و پريز برق قرار دهيد.

2.هرگز ماشين لباسشويي هاير را بيش از حد ظرفيت پر نكنيد زيرا اين كار به مخزن داخلي لباسشويي آسيب ميرساند و نياز به نمايندگي تعميرات لباسشويي زيرووات پيدا ميكنيد.

3.هر برنامه ي لباسشويي شرايط استفاده خاص خود را دارد.به هنگام نصب دستگاه توسط تكنسين نمايندگي رسمي لباسشويي  زيرووات كار با همه ي برنامه هاي دستگاه به شما اموزش داده ميشود.

4.پس از شستن لباس هاي پرز دار فيلتر لباسشويي را كاملا تميز كنيد.

5.بيش از حد از پودر ماشين لباسشويي استفاده نكنيد زيرا كف زياد از حد باعث آسيب دستگاه و در نتيجه نياز به تعميرات لباسشويي  زيرووات ميشود.

 

نمایندگی تعمیرات زیرووات

 تعمير ماشين لباسشويي زيرووات : اين كد هاي خطا براي سري OZ ماشين لباسشويي هاي زيرووات هر چيزي را كه كندي (مالك برند هوور) در استفاده از بُردهاي Cuore مورد استفاده دارد، پوشش مي دهد. اين ماشين لباسشويي ها و بُردهاي Cuore در ماشين لباسشويي هايي كه در كارخانه كندي در بلغارستان توليد مي شود، به كار مي روند.

با توجه به كيفيت ، مرغوبيت و نوآوري در مجموعه محصولات  پاكشوما  در ايران ، شركت زيرووات برآن شد تا نمايندگي انحصاري توزيع محصولات اين برند بين المللي در ايران را به شركت پاكشوما واگذار نمايد، و درحال حاضر با توجه به كيفيت  محصولات ، نوآوري در كاربرد كالا و شبكه توزيع گسترده اين مجموعه در ايران سهم قابل توجهي از بازار شوينده در بخش لوازم خانگي را برند زيرووات به خود اختصاص داده است.

ماژول كنترل Cuore داراي يك پتانسيومتر است كه براي انتخاب برنامه به برد مدار جوش شده است.

ماژول هاي جديد كنترل Cuore براي محدوده ماشين لباسشويي ها از زمان توليد با سريال شماره 0829 تا ماشين لباسشويي هاي امروزي مناسب بودند. به طور معمول، اين محدوده توسط چند حرف اول شماره مدل طراحي شده بود. پس اگر شماره مدل ماشين لباسشويي شما با اين حروف شروع مي شود، در نتيجه اين كد هاي خطا مربوط به ماشين لباسشويي شما مي شود.

به علاوه، اين كدهاي خطا براي ماشين لباسشويي هاي كندي و هوور نيز استفاده دارند و ممكن است براي برندهاي زير مجموعه ديگر كندي كه در اروپا توليد شده اند نيز، مناسب باشند.

 

شرايط نگه داري از ماشين لباسشويي زيرووات :

1.ماشين لباسشويي را در نزديكي شير آب , خروجي فاضلاب و پريز برق قرار دهيد.

2.هرگز ماشين لباسشويي هاير را بيش از حد ظرفيت پر نكنيد زيرا اين كار به مخزن داخلي لباسشويي آسيب ميرساند و نياز به نمايندگي تعميرات لباسشويي زيرووات پيدا ميكنيد.

3.هر برنامه ي لباسشويي شرايط استفاده خاص خود را دارد.به هنگام نصب دستگاه توسط تكنسين نمايندگي رسمي لباسشويي  زيرووات كار با همه ي برنامه هاي دستگاه به شما اموزش داده ميشود.

4.پس از شستن لباس هاي پرز دار فيلتر لباسشويي را كاملا تميز كنيد.

5.بيش از حد از پودر ماشين لباسشويي استفاده نكنيد زيرا كف زياد از حد باعث آسيب دستگاه و در نتيجه نياز به تعميرات لباسشويي  زيرووات ميشود.

 

نمایندگی تعمیرات آزمایش

 نمايندگي لوازم خانگي آزمايش در سال 1337 توسط مرحوم محسن آزمايش با سرمايه اوليه سه ميليون تومان در تهران تاسيس شد.نمايندگي مركزي آزمايش هم اكنون در محل تاسيس اين شركت يعني خيابان وليعصر تهران واقع شده است.

 

نخستين محصول توليدي شركت آزمايش بخاري نفتي, آبگرمكن نفتي, تختخواب , ميز و صندلي فلزي بود. از همان ابتداي فعاليت مديران و طراحان شركت همه ي تمركز خود را بر مدرن بودن محصولات توليدي و نهايت استفاده از تكنولوژي روز در طراحي آن ها قرار دادند.يكي از ويژگي هاي مهم محصولات شركت آزمايش سازگاري با محيط زيست است.

شركت آزمايش با  چند شركت خارجي در توليد لوازم خانگي همكاري دارد از مهم ترين اين شركت ها ميتوان به شركت ليبهر آلمان در توليد يخچال فريزر هاي بدون برفك الور انگليس در توليدي شومينه هاي گازي اشاره كرد.

شركت آزمايش داراي نمايندگي رسمي از شركت هاي توليد كننده يخچال و فريزر از كشور ايتاليا نيز ميباشد.همچنين شركت آزمايش متعهد شده است كه به مشتريان خود محصولات جديد و هوشمند با بازدهي بيشتري ارائه دهد. درنهايت آزمايش با مشتريان خود همانند مشتريان يكباره و موقتي رفتار نمي كند بلكه بصورت بلند مدت در مسير تلاش براي دستيابي به موفقيت مشترك، همراه مشتريان خود خواهد ماند.

جالب است بدانيد كه  آزمايش در هفدهمين دوره از نمايشگاه بين المللي لوازم خانگي تهران از جديدترين ماشين لباسشويي هايي توليدي اش رونمايي كرد.

ماشين لباسشويي بدون تسمه آزمايش DirectDrive جديدترين مدل لباسشويي آزمايش است  كه از مهم ترين ويژگي هاي آن ميتوان به  ماكزيمم سرعت چرخش ۱۲۰۰، كم مصرف، بدون تسمه، قابليت شستشوي ديگ خودكار بدون لرزش و صدا، صفحه نمايشگر LCD لمسي، داراي ۱۴ برنامه خودكار شستشو، برنامه شستشوي ۱۵ دقيقه، شستشوي ۳بعدي و قابليت تنظيم سطح آب و دما اشاره كرد.

 

شرايط گارانتي محصولات آزمايش در نمايندگي رسمي آزمايش :

  • هرگونه خط خوردگي ، دست كاري مدل قيد شده و يا ساير اطلاعات مندرج بر روي ضمانت نامه آن را باطل خواهد نمود.در مدت ضمانت ، دستمزد تعميرات و بهاي قطعات تعويض شده دريافت نمي شود .
  • هزينه اياب و ذهاب و يا حمل و نقل دستگاه به كارگاه به عهده مشتري خواهد بود.
  • همه ي قطعات مصرفي در تعميرات دستگاه آزمايش شما قطعات اصل ميباشند.
  • آسيب هاي وارده به دستگاه در اثر استفاده نا مناسب يا غير اصولي، خراشيدگي و پوسته پوسته شدن  به هيچ وجه مشمول ضمانت نخواهد بود.
  • ضمانت نامه بدون هولوگرام فاقد اعتبار است.

نمایندگی تعمیرات یخساران

 نمايندگي يخساران كه يكي از بزرگترين كارخانجات صنايع برودتي كشور ميباشد درسال 1340 با توليد اولين آبسردكن ساخت ايران با نام (زادا) فعاليت خودرا آغاز نمود.محصولات زادا به دليل كيفيت مناسب در زمان بسيار كوتاهي توانست در بازار خودنمايي كند و با استقبال خوبي از سمت مشتريان مواجه شود.اين شركت فعاليت هاي خود را با اخذ پروانه تاسيس وبهره برداري از وزارت صنايع گسترش داد.

 

استاندارد هاي جهاني كسب شده شركت يخساران:استاندارد iso14001 - iso18001-iso1002-iso9001

وظايف نمايندگي تعميرات يخچال يخساران :

1.نمايندگي معتبر تعميرات يخساران موظف است تمامي خدمات انجام شده را ضمانت كند.

 

 جديد مبارزه با عرضه اقلام قاچاق در بازار آغاز شده و فعالان صنفي معتقدند براي مبارزه با قاچاق بايد گمركات و ايست‌هاي بازرسي بين راهي هم همكاري كنند.

2.كليه خدمات نمايندگي مجاز تعميرات يخساران با قطعات اورجينال انجام مي شود .

3.تمامي خدمات در كمترين زمان و با پايين ترين هزينه انجام ميپذيرد.

4.كليه خدمات نمايندگي تعميرات يخساران بايد با فاكتور رسمي ارائه ميشود .

5.همه ي تكنسين هاي مشغول در نمايندگي مجاز يخساران بايد آموزش ديده و مجرب باشند.

به گزارش گروه رسانه‌هاي خبرگزاري تسنيم، مبارزه با قاچاق كالا وارد فاز جديدي شده است و اصناف وظيفه نظارت و جمع آوري كالاي قاچاق از سطح توزيع را برعهده گرفته‌اند. براين مبنا طي روزهاي گذشته و به طور مشخص از شنبه، بازرسان اصناف وارد صنف فروش لوازم تجهيزات پزشكي و عطاري‌ها شدند تا كالاهاي قاچاق را شناسايي كنند.بازرسان امروز دوشنبه هم به سراغ طلافروشان و فروشندگان لوازم آرايشي بهداشتي مي‌روند تا عرضه اقلام قاچاق در اين صنف را هم بررسي كنند. اما يكي از بزرگترين عرصه‌هاي جولان اقلام قاچاق،  بازار لوازم خانگي است.

در واقع طرح مبارزه با قاچاق كالا  از سوي ستاد مبارزه با قاچاق كالا و ارز و سازمان تعزيرات با همكاري اصناف  ابتدا در  بازار لوازم خانگي كليد خورد و پس از گلايه‌ اصناف، اجراي آن متوقف و به بازرسان اصناف واگذار شد.

در جريان طرح مبارزه با قاچاق كالا، مغازه داران امين حضور معتقد بودند كه اين طرح باعث افزايش قيمت برخي كالاها شده و عرضه در بازار كم شده است. همچنين آنها معتقد بودند كه نمايندگي‌هاي رسمي خودشان واردكنندگان كالاي قاچاق به كشور هستند. موضوعي كه رئيس اتحاديه لوازم خانگي آن را رد مي‌كند.

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد