x تبلیغات
نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی


مجموعه آی پی امداد نمایندگی تعمیرات بکو با شعبات مختلف در سراسر تهران می باشد. برندی که  به عنوان بهترین برند از نظر بیشترین میزان افزایش سهم بازار در اروپا بین سال‏های 2008 تا  2012 انتخاب شده است. بکو همچنین دومین برند لوازم خانگی برقی از نظر واحد فروش در بازار محصولات اروپای غربی، اولین برند پرفروش یخچال در اروپای غربی، دومین برند پرفروش فریزر و سومین برند پرفروش ماشین لباسشویی، ظرفشویی و ابزار پخت‌وپز در اروپای غربی و سومین برند بزرگ لوازم خانگی برقی در اروپا انتخاب شده است.


محصولات بکو در این نمایندگی شامل موارد زیر می گردد:
یخچال فریزر
یخچال ساید بای ساید
ماشین لباسشویی
ماشین ظرفشویی
کولرگازی
جاروبرقی
ماکروفر
مایکروویو


شما با استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات بکو تا 75 % از هزینه خدمات را صرفه جویی نموده اید و از قطعات فابریک محصولات بکو بهره مند شوید. همچنین در مدت زمانی که خدمات تحت گارانتی مجموعه ما باشد به صورت رایگان خدمات ارائه میگردد.


هدف ما جلب رضایت شما عزیزان می باشد ، در نظر داشته باشید که بهترین ارزش برای ما رضایت شما خواهد بود.


تعمیر مایکروفر



مجموعه آی پی امداد با بیش از نیم قرن تجربه و دارای تکنسینهای مجرب ، متعهد ، کارآمد و آموزش دیده مفتخر است انواع ماکروفر ، مایکروفر ، مایکروویو ، سولاردام : خانگی ، صنعتی و ... را در محل با ضمانت نامه 12 ماهه رسمی تعمیر نماید.

مایکروویو یا تندپز و یا به شکل واژه همگانی‌ شده ماکروفر یکی از مهمترین اختراع‌های بزرگ قرن بیستم است. میلیون‌ها نفر در سراسر دنیا این وسیله را دارند و هر روز از آن استفاده می‌کنند. امروزه با توجه به مدرنیزه شدن ، لوازم خانگی هم از این قاعده مستثنی نبوده بطوریکه ماکروفرها ، ماکروویوها ، اون ، توستر و سرخ کن برقی نمونه بارز این مدرنیته شدن زندگی بشر و باعث صرفه جویی در وقت و انرژی شده است.

شما می توانید ابتدا با نزدیکترین شعبه  تعمیرگاه و نمایندگی مجاز مایکروفر  خود تماس حاصل کرده و نسبت به مطرح کردن مشکلات خود اقدام نمایید.  در صورت تماس با اپراتور ؛ مشاوره رایگان انجام میگردد تا بدون نیاز به تکنسین رفع عیب شود.  در صورتیکه با مشاوره تلفنی رفع عیب صورت نگرفت ، ظرف مدت کمتر از یک ساعت تکنسین متخصص ( تعمیرکار مایکروفر) به محل شما اعزام می گردد.
در اکثر موارد تعمیرات مایکروفر  شما در همان محل انجام میگردد ، در غیر این صورت چنانچه نیاز به تعمیر برد الکترونیکی یا تعویض قطعات خاص و یا تست اشعه باشد به کارگاه مجهز آی پی حمل شده و سپس بعد از تعمیر ( تنها یک روز بعد ) به شما تحویل داده می شود.


سوالات مشابهی که دراکثر موارد مراجعه کنندگان علت مشکل و یا خرابی دستگاه مایکروویو خود  را در آن علت ذکر می کنند:

1 : مایکروفر غذا را گرم نمیکند. 2 : چرا مایکروفر جرقه میزند. 3 : سینی داخل مایکروفر نمیچرخد. 4 : مایکروفر روشن نمیشود. 5 : دکمه های دیجیتالی صفحه نمایش مایکروفر کار نمیکند . 6 : گریل مایکروفر کار نمیکند. 7 : غذا در مایکروفر مانده و در مایکروفر باز نمی شود.


نکاتی آموزنده از مایکروفر

1 : از ظروف فلزی در مایکروفر استفاده نکنید ؛از ظروف چینی شفاف و بدون حاشیه براق استفاده نمایید .

2 : برای جلوگیری از خشک شدن غذا ظروف را با درپوش بگذارید .

3 : تفاوت مایکروفر و مایکروویو در نوع امواجشان می باشد .

4 : مایکروفر نسبت به دستگاههای دیگر از دست دادن ویتامینهای مواد غذایی آن کمتر است .

5 : به یاد داشته باشیم مقدار کم امواج مایکروویو برای ما ضرری ندارد ولی امواج تلفن ، ماهواره و... برای ما مضر میباشد .

6 : غذاهای متراکم را با مدت زمان بیشتر و با قدرت کمتر بپزید .

7 : دقت کنید که منافذ خروجی گرمای مایکروویو را نپوشانید تا به دستگاه آسیب نرسد .



گروه آی پی امداد امیدوار است مطالب فوق بتواند از نظر شما مفید واقع شده و بخشی از مشکلات شما را برطرف نماید.



صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد