شرکت لوازم خانگی AEG

شرکت AEG(Allgemeine Elektricitats-Gesellschaft) یکی از بزرگترین شرکت های آلمانی در صنعت تولید لوارم خانگی می باشد. یکی از محصولات پرطرفدار این شرکت یخچال فریزرها و یخچال های ساید بای ساید می باشد. یخچال های شرکت AEG بسیار شیک و با طراحی فوق مدرن تولید می شوند. اگر یخچال شما نیز از این برند است باید بگویم که شما بهترین یخچال موجود در بازار را دارید.


تعمیرات مرکزی و نمایندگی رسمی و تخصصی یخچال آاگ(AEG) در تهران

هر یخچالی بعد از چند سال فعالیت و کار کردن مداوم ممکن است به علت دلایلی خراب شود. در این شرایط تنها می توان یخچال را به معتبرترین مرکز تعمیر یخچال آاگ سپرد.  تمام مشکلاتی که ممکن است برای یخچال AEG به وجود آید را در توشه فعالت 25 ساله خود دارد. از این روز شما با نهایت اطمینان می توانید یخچال فریزر یا ساید بای ساید AEG خود را به ما بسپارید تا در سریع ترین زمان ممکن و همچنین به صورت تعمیر یخچال در محل تعمیر گردد.

تعمیرگاه و سرویسکار تخصصی ساید بای ساید آاگ(AEG) در تهران یکی از توانایی های اصلی شرکت تهران سرویس می باشد. تعمیر ساید بای ساید آاگ از تمامی مدل ها در سریعترین زمان ممکن و در محل انجام می گیرد. در نتیجه نیازی به جابجایی یخچال به تعمیرگاه نمی باشد. ازجمله مشکلاتی که ممکن است برای یخچال ساید بای ساید آاگ(AEG) به وجود آید می توان به موارد زیر اشاره نمود.

تعویض فیلترهای آب یخچال(فیلتر داخلی و فیلتر خارجی)(آموزش تعویض فیلتر آب یخچال)
خنک نکردن کامل یخچال
گرم بودن یخچال
تعمیر برد یخچال فریزر و ساید بای ساید آاگ (AEG)
تعمیر برد یخچال آاگ به صورت تضمینی
فریزر خنک است اما یخچال سرما ندارد.
خرابی اواپراتور یخچال
روشن نشدن کلی یخچال
خرابی برد یخچال

نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید AEG آاگ