نمايندگي يخساران كه يكي از بزرگترين كارخانجات صنايع برودتي كشور ميباشد درسال 1340 با توليد اولين آبسردكن ساخت ايران با نام (زادا) فعاليت خودرا آغاز نمود.محصولات زادا به دليل كيفيت مناسب در زمان بسيار كوتاهي توانست در بازار خودنمايي كند و با استقبال خوبي از سمت مشتريان مواجه شود.اين شركت فعاليت هاي خود را با اخذ پروانه تاسيس وبهره برداري از وزارت صنايع گسترش داد.

 

استاندارد هاي جهاني كسب شده شركت يخساران:استاندارد iso14001 - iso18001-iso1002-iso9001

وظايف نمايندگي تعميرات يخچال يخساران :

1.نمايندگي معتبر تعميرات يخساران موظف است تمامي خدمات انجام شده را ضمانت كند.

 

 جديد مبارزه با عرضه اقلام قاچاق در بازار آغاز شده و فعالان صنفي معتقدند براي مبارزه با قاچاق بايد گمركات و ايست‌هاي بازرسي بين راهي هم همكاري كنند.

2.كليه خدمات نمايندگي مجاز تعميرات يخساران با قطعات اورجينال انجام مي شود .

3.تمامي خدمات در كمترين زمان و با پايين ترين هزينه انجام ميپذيرد.

4.كليه خدمات نمايندگي تعميرات يخساران بايد با فاكتور رسمي ارائه ميشود .

5.همه ي تكنسين هاي مشغول در نمايندگي مجاز يخساران بايد آموزش ديده و مجرب باشند.

به گزارش گروه رسانه‌هاي خبرگزاري تسنيم، مبارزه با قاچاق كالا وارد فاز جديدي شده است و اصناف وظيفه نظارت و جمع آوري كالاي قاچاق از سطح توزيع را برعهده گرفته‌اند. براين مبنا طي روزهاي گذشته و به طور مشخص از شنبه، بازرسان اصناف وارد صنف فروش لوازم تجهيزات پزشكي و عطاري‌ها شدند تا كالاهاي قاچاق را شناسايي كنند.بازرسان امروز دوشنبه هم به سراغ طلافروشان و فروشندگان لوازم آرايشي بهداشتي مي‌روند تا عرضه اقلام قاچاق در اين صنف را هم بررسي كنند. اما يكي از بزرگترين عرصه‌هاي جولان اقلام قاچاق،  بازار لوازم خانگي است.

در واقع طرح مبارزه با قاچاق كالا  از سوي ستاد مبارزه با قاچاق كالا و ارز و سازمان تعزيرات با همكاري اصناف  ابتدا در  بازار لوازم خانگي كليد خورد و پس از گلايه‌ اصناف، اجراي آن متوقف و به بازرسان اصناف واگذار شد.

در جريان طرح مبارزه با قاچاق كالا، مغازه داران امين حضور معتقد بودند كه اين طرح باعث افزايش قيمت برخي كالاها شده و عرضه در بازار كم شده است. همچنين آنها معتقد بودند كه نمايندگي‌هاي رسمي خودشان واردكنندگان كالاي قاچاق به كشور هستند. موضوعي كه رئيس اتحاديه لوازم خانگي آن را رد مي‌كند.