شركت توليدات لوازم خانگي پارس در سال 1354 تاسيس شد اما پس از مدت زمان پنج سال عمليات عمراني فعاليت خود را به طور رسمي در اين زمينه آغاز كرد.

هدف مديران نمايندگي پارس از همان ابتداي فعاليتي مبتني بر كيفيت محصول و جذب رضايت مشتري بوده است. نمايندگي پارس در ابتداي فعاليتش دو نوع يخچال فريزر 12 فوت توليد ميكرد.در سال 1381 مديران و طراحان شركت پارس به بررسي نيازهاي مشتريان و بازار لوازم خانگي پرداختند و نتيجه آن تغيير و بهبود در طراحي و توليد محصولات اين شركت شد. همچنين براي استفاده از خدمات در نمايندگي رسمي پارس با شماره 85177 تماس حاصل نماييد .

 فعاليت هاي اصلي

موضوع فعاليت شركت كارخانجات لوازم خانگي پارس (سهامي عام) و شركتهاي فرعي آن عمدتا” در زمينه تاسيس و ايجاد واحدهاي صنعتي جهت توليد لوازم خانگي و صنعتي، ساخت و تهيه و توزيع و فروش انواع لوازم خانگي و صنعتي و قطعات مربوطه، صادرات محصولات شركت، خريد و واردات مواد اوليه مورد نياز شركت، مشاركت با اشخاص حقوقي و حقيقي به هر نحو و تحت هر عنوان، انجام كليه عملياتي كه بطور مستقيم با موضوعات فوق بستگي داشته باشد.

وظايف نمايندگي تعميرات پارس :

شركت پارس در ايران و خاورميانه داراي نمايندگي تعميرات بسياري است.از مهم ترين نمايندگي تعميرات لوازم خانگي پارس ميتوان به موارد زير اشاره كرد:

1.نصب رايگان محصول: تمامي نمايندگي هاي خدمات پس از فروش لوازم خانگي پارس و نمايندگي مجاز پارس موظف به نصب رايگان در محل و آموزش استفاده از محصول توسط تكنسين اعزامي از نمايندگي پارس به مشتري ميباشند.

2.فعال سازي گارانتي: پس از نصب دستگاه توسط تكنسين محصول توسط نمايندگي معتبر پارس با شرايط زير گارانتي ميگردد:

-ضمانت نامه با هولوگرام صادر ميگردد.

-خدمات گارانتي فقط براي تعمير يا سرويس دستگاه بوده وشامل ارايه خدمات رايگان براي تعويض قطعات و دستمزد تعمير مي باشد.

-گارانتي محصولات پارس در برگيرنده تعويض قطعه رايگان و اجرت تعمير رايگان مي باشد.

-بايد بدانيد كه ضمانت نامه در شرايط زير قابل اجرا نيست:

الف : صدمات و ضايعات ناشي از ضربه ، سقوط ، حمل ونقل ، تماس يا نفوذ آب و مواد شيميايي ، آتش و حرارت زياد ، گرد و غبار شديد ، نوسانات برق ، رعد و برق و حوادث طبيعي

ب : استفاده غلط از دستگاه يا مواردي خارج از سازگاري و استانداردهاي تعيين شده براي دستگاه يا عمل نكردن به نكات ذكر شده در دفترچه راهنماي دستگاه

ج : دستگاه هايي كه دستكاري شده و يا توسط اشخاصي به جز نمايندگان مجاز سام سرويس تعمير شوند.

د : هر نوع دستكاري ، خدشه يا كنده شدن برچسب سريال يا هولوگرام ، مشخصات دستگاه يا هر نوع دستكاري يا آسيب برگ ضمانت نامه.

3.تعميرات و سرويس محصولات با استفاده از قطعات اصل:در صورت نياز دستگاه شما به تعويض قطعه ,قطعاتي كه از سوي نمايندگي رسمي پارس استفاده ميگردد بايد اصل باشند.

توجه : چنانچه ماشين لباسشويي پارس خريداري نموده ايد براي نصب و خدمات حتما با شماره مندرج شده در برگه گارانتي تماس حاصل نماييد تا از خدمات پس از فروش پارس بهره مند شويد .