مجموعه آی پی امداد با بیش از نیم قرن تجربه و دارای تکنسینهای مجرب ، متعهد ، کارآمد و آموزش دیده مفتخر است انواع ماکروفر ، مایکروفر ، مایکروویو ، سولاردام : خانگی ، صنعتی و ... را در محل با ضمانت نامه 12 ماهه رسمی تعمیر نماید.

مایکروویو یا تندپز و یا به شکل واژه همگانی‌ شده ماکروفر یکی از مهمترین اختراع‌های بزرگ قرن بیستم است. میلیون‌ها نفر در سراسر دنیا این وسیله را دارند و هر روز از آن استفاده می‌کنند. امروزه با توجه به مدرنیزه شدن ، لوازم خانگی هم از این قاعده مستثنی نبوده بطوریکه ماکروفرها ، ماکروویوها ، اون ، توستر و سرخ کن برقی نمونه بارز این مدرنیته شدن زندگی بشر و باعث صرفه جویی در وقت و انرژی شده است.

شما می توانید ابتدا با نزدیکترین شعبه  تعمیرگاه و نمایندگی مجاز مایکروفر  خود تماس حاصل کرده و نسبت به مطرح کردن مشکلات خود اقدام نمایید.  در صورت تماس با اپراتور ؛ مشاوره رایگان انجام میگردد تا بدون نیاز به تکنسین رفع عیب شود.  در صورتیکه با مشاوره تلفنی رفع عیب صورت نگرفت ، ظرف مدت کمتر از یک ساعت تکنسین متخصص ( تعمیرکار مایکروفر) به محل شما اعزام می گردد.
در اکثر موارد تعمیرات مایکروفر  شما در همان محل انجام میگردد ، در غیر این صورت چنانچه نیاز به تعمیر برد الکترونیکی یا تعویض قطعات خاص و یا تست اشعه باشد به کارگاه مجهز آی پی حمل شده و سپس بعد از تعمیر ( تنها یک روز بعد ) به شما تحویل داده می شود.


سوالات مشابهی که دراکثر موارد مراجعه کنندگان علت مشکل و یا خرابی دستگاه مایکروویو خود  را در آن علت ذکر می کنند:

1 : مایکروفر غذا را گرم نمیکند. 2 : چرا مایکروفر جرقه میزند. 3 : سینی داخل مایکروفر نمیچرخد. 4 : مایکروفر روشن نمیشود. 5 : دکمه های دیجیتالی صفحه نمایش مایکروفر کار نمیکند . 6 : گریل مایکروفر کار نمیکند. 7 : غذا در مایکروفر مانده و در مایکروفر باز نمی شود.


نکاتی آموزنده از مایکروفر

1 : از ظروف فلزی در مایکروفر استفاده نکنید ؛از ظروف چینی شفاف و بدون حاشیه براق استفاده نمایید .

2 : برای جلوگیری از خشک شدن غذا ظروف را با درپوش بگذارید .

3 : تفاوت مایکروفر و مایکروویو در نوع امواجشان می باشد .

4 : مایکروفر نسبت به دستگاههای دیگر از دست دادن ویتامینهای مواد غذایی آن کمتر است .

5 : به یاد داشته باشیم مقدار کم امواج مایکروویو برای ما ضرری ندارد ولی امواج تلفن ، ماهواره و... برای ما مضر میباشد .

6 : غذاهای متراکم را با مدت زمان بیشتر و با قدرت کمتر بپزید .

7 : دقت کنید که منافذ خروجی گرمای مایکروویو را نپوشانید تا به دستگاه آسیب نرسد .



گروه آی پی امداد امیدوار است مطالب فوق بتواند از نظر شما مفید واقع شده و بخشی از مشکلات شما را برطرف نماید.